Tento velmi zajímavý vůz bude k vidění i při srpnové Rally Krkonoše.
V lednu započala v dílnách ATS - Servis, v. o. s. stavba vozu pro závody do vrchu MSE Berg - Trophy 2009. Vůz bude postaven na bázi slavného vozu Metro 6R4. Speciál stavěný do E1-1400 bude mít pohon jedné nápravy. Používat bude motor MG-Rover K -serie 1400 ccm, který se s obsahem 1,8 montuje i do vozu Lotus Exige. Dodavatelem dílů pro úpravu motoru bude stejná firma, která dodává úpravy pro majitele Lotusů - Powertrain Performance UK. Bodykit dorazí také z UK. Montáž a vývoj podvozku bude dílem leteckých dílen ACM Drahoš ve Volanově. Převodovku dostane na starost Autosport Fejfar u Nové Paky a o motor se podělí Fiedler motor-tuning (Stružinec) s týmovým motorářem Josefem Srnským. Koordinaci všech má na starosti duchovní otec tohoto projektu, jezdec, manažér týmu a technický ředitel ATS co. Krčmář Miroslav. Celý projekt by měl být hotov začátkem května 2009, kdy by měly započít první testy. Vůz bude prioritně sedlat Josef Honců a sveze se s ním i Srnský.
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?