Kart Centrum Radotín a Asociace jezdců rally Vás zve na Setkání jezdců rally, kde se bude i řešit co a jak v rally 2009.
Dovolujeme si Vám připomenout a pozvat Vás 24. ledna od 10.00 hod. do v Kart Centra Radotín. Zde se koná Setkání jezdců rally. Součástí programu bude společná diskuse o budoucnosti rally v roce 2009. Vaše požadavky, připomínky, návrhy a nápady, co v nové sezóně zlepšit.
Zástupci asociace jezdců Vás seznámí se svým programem a požadavky na FAS. Bude také přítomen zástupce a prodejce firmy, která se zabývá výrobou systému HANS. Tento zástupce Vás seznámí podrobně s tímto systémem a budete mít možnost si některé varianty vyzkoušet (bylo by dobré vzít si svoji přilbu) na jednoduchém trenažéru.
Součástí celé akce bude závod na motokárách o nejrychlejší čas. Zúčastnit se mohou všichni držitelé licencí (jedná se o jezdce a spolujezdce rally). Bude také připraveno malé občerstvení.
Celá akce se koná pod záštitou Kart Centra Radotín a AJR. Doufáme, že se zúčastníte v co největším počtu.
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?