tyřletá spolupráce mezi Romanem Krestou a společností BPA sport marketing, potažmo manažerem Antonínem Charouzem, je u konce.
Obě strany se dohodly na rozvázání smluvního vztahu. Vrcholem společného působení v rally bylo bezesporu Romanovo angažmá v továrním týmu Ford v MS 2005, které zakončil jako osmý muž světa. Ve znamení úspěchu byla i poslední, loňská sezona. Roman s Petrem Grossem získali s Mitsubishi Lancer Evo IX z dílen Charouz Racing Systemu tituly mezinárodních mistrů republiky.
Charouz Racing System, jehož vedení převzal Josef Semerád, bude i nadále působit na české i mezinárodní scéně automobilových soutěží. Jako už mnoho úspěšných let s několikanásobným šampionem MMČR Václavem Pechem a zároveň i s novým velkým talentem – Martinem Semerádem. Mladík si díky vítězství v klání Pirelli Stars Drivers Shoot Out zajistil start v šesti rally MS Produkčních vozů 2009.
Antonín Charouz: „Na rozvázání smlouvy jsme se s Romanem dohodli. Naše spolupráce skončila i proto, že v posledních letech to bylo především o jeho soupeření s Václavem Pechem, přičemž oba používali naše vozy z Charouz Racing Systemu. To samozřejmě nebylo vůbec ideální. S Václavem Pechem spolupracujeme již řadu let a budeme v tom i nadále pokračovat. Martin Semerád během loňského sezony ukázal svůj nesporný talent, takže pro jeho uplatnění jsme vytvořili odpovídající podmínky.“Roman Kresta: „Spolupráci se společností BPA sport marketing a s Antonínem Charouzem jsme ukončili po vzájemné dohodě. Panu Charouzovi a lidem z firmy děkuji za čtyřletou spolupráci.“
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?