Celý tím ARC Slovakia nečakajú veľké oslavy Nového roka, nakoľko sa zúčastníme populárnej zimnej rally v Rakúsku. Jänner rally je najbližšia zimná rally, kde sa jazdí na zasneženom povrchu pokiaľ sú dobré snehové podmienky.
Peter s Milošom už absolvovali obhliadku trate počas predošlého víkendu. Ďaľšiu časť majú na pláne vo štvrtok 1.1.2009. Peter: „Uplynulý víkend sme sa v nedeľu večer vrátili z obhliadky trate, ktorá prebehla v pohode. Nedostatok snehu sa však prejavil aj v Rakúsku. Až na dve rýchlostné skúšky, ktoré sa idú ako prvé dve v nedeľu t.j. 4.1.2009 sú ostatné bez snehu. Do štartu však ostáva ešte týždeň a tak sa podmienky môžu úplne zmeniť. Samozrejme by som si najradšej prial sneh. Je to jediná súťaž v okolí, kde sa môže jazdiť na hrotoch. Necháme sa teda prekvapiť, ako zaúraduje počasie.“ Na posádku čaká náročný Novoročný víkend. Súťaž je rozdelená na dve etapy a celkovo je pripravených osemnásť rýchlostných skúšok. Štart je naplánovaný v piatok večer 2.1. 2009 a to slávnostným predstavením posádok. Prvá etapa štartuje v sobotu 3.1. ráno a končí po 21.OO hodine. O tom ako si náš tím počínal v Rakúsku sa dozviete v nedeľu 4.1.2009 niečo po pol šiestej večer.K oslavám Nového roku sa pripája aj Miloš: „Jeden prejazd po každej RS sme si nechali na 1.1. 2009. Silvester teda moc oslavovať nebudeme, pretože hneď zavčas rána sa musíme presunúť do Freistadtu. Je to trochu hektické, ale chceli sme byť doma so svojimi najbližšími aspoň na Novoročný prípitok. Na súťaž sa s Petrom určite tešíme! Všetkým priaznivcom prajem krásneho Silvestra a šťastný štart do Nového roku!“ Rok 2008 je teda viac menej pred koncom. ARC Slovakia ďakuje všetkým partnerom a fanúšikom za podporu a veríme, že nám ostanete verný aj v budúcom roku a nech je pre všetkých rok 2009 lepší ako rok 2008!
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?