Už o nadcházejícím víkendu se na Pražském Rallysprintu poprvé za volantem vozu specifikace WRC představí klatovský jezdec Petr Hozák.
Zkušeného pilota pak bude navigovat Libor Medáček, jednatel společnosti Statech, která se stala dalším významným partnerem týmu Pubblicita Racing. Oba borci usednou do ex-továrního speciálu Subaru Impreza WRC oblečeného do barev generálního partnera, autobazaru Extraauto.
„Design vozu pro Pražský Rallysprint se opravdu povedl. To, co dělá rally krásnou, jsou i její fanoušci a právě těm jsme chtěli dát příležitost vymyslet si vlastní design Extraauto. Návrhů přišlo opravdu mnoho a bylo těžké z nich vybrat ten nejlepší. Doufám, že jsme vybrali ten nejkrásnější a bude se divákům líbit,“uvedla marketingová managerka Extraauto Jana Karglová.
Nejúspěšnějším autorem se stal pan Jan Žáček, na kterého čeká nezapomenutelná zážitek, a sice svezení v Subaru WRC, jehož vzhled navrhl on sám. Stejná cena patří i panu Milenu Ivanovu Milchevovi ze Smržovky, který se stal posledním výhercem soutěží o svezení.
.
Veřejnost však bude mít i jedinečnou příležitost prohlédnout si vůz pěkně v klidu a to ve čtvrtek 4. prosince v 15:00 v areálu autobazaru Extraauto. „Ráda bych pozvala všechny příznivce rychlých kol k nám do autobazaru v Praze 9 na Černém Mostě na oficiální představení designu Extraauto. Závodní speciál zde bude vystaven k prohlédnutí a je připravena i autogramiáda pilota Petra Hozáka. Za celé Extraauto bych chtěla popřát posádce co nejlepší výsledek a bezproblémové dojetí do cíle,“ dodala Jana Karglová.
(Adam Blahouš, Pubblicita Racing)
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?