Modely s označením M3 patří k legendárním strojům automobilky BMW, a tak není divu, že od představení nové generace řady 3 všichni netrpělivě očekáváme zprávy o jejím nejvýkonnějším provedení. Ty s nyní objevily na známém fóru Bimmer Post a přinášejí zajímavé spekulace o výkonu i očekávaném příchodu na trh.
Již dříve se objevily informace, podle kterých by se měla nové generace BMW M3 objevit na trhu hned ve třech různých výkonnostních variantách. Podle nejnovějších zpráv ze známého fóra Bimmer Post by pak vrcholná varianta Competition mohla nabídnout okolo 500 koní.
S těmito zprávami přišel uživatel fóra, který by měl mít přístup k interním informacím automobilky. A zatímco výkon 500 koní zní slibně, další zprávy už tolik radostné nejsou. Podle všeho by totiž nová generace M3 měla dorazit na trh až v průběhu roku 2020.
I ta už se nám ale začíná rýsovat obrázek o tom, jak by nabídka nové M3 mohla vypadat. Základem má být model s označením „Pure," který má cílit na zákazníky toužícím po jednoduchém ale funkčním voze a klasické radosti z řízení. Pod kapotou by měl mít okolo 444 koní, které bude přenášet pouze na zadní kola. A podle některých spekulací není vyloučena ani manuální převodovka, se kterou se původně u nové M3 příliš nepočítalo.
Uprostřed nabídky by mohl být výkonnější model označený prostě jako M3, který nabídne výkon cca 475 koní. Ten by však měl být přenášen na všechna kola a to pouze skrze automatickou převodovku. Adaptivní podvozek, sportovní sedadla a samosvorný diferenciál budou standardem u všech modelů M3.
Na vrcholu nabídky pak má stát varianta M3 Competition, jejíž výkon by se měl pohybovat okolo 500 koní. O jejich přenos na všechna kola se pak opět postará automatická převodovka. Podle zdroje je také možné, že varianta Competition nabídne již ve standardu karbon-keramické brzdy, zatímco u ostatních modelů půjde o příplatkovou výbavu.
V podbězích modelu Compatition najdeme také větší kola - 19 palcová vpředu a 20 palcová vzadu. Ostatní modely by měly nabídnout kombinaci 18 palců vpředu a 19 palců vzadu.
Informace přišly od uživatele s přezdívkou „ynguldyn," který na fóru publikuje již mnoho let. Podle Webu Motor1, který na jeho zprávy upozornil, se navíc jeho informace dají považovat za důvěryhodné, což už se v minulosti několikrát potvrdilo.
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.