Škoda poprvé poskytla prostřednictvím dvou designových skic celkovou podobu nového vysoce výkonného SUV Škoda Kodiaq RS. Detaily karoserie v lesklém černém provedení dotvářejí dynamický vzhled nového špičkového SUV. Jako první SUV značky ponese kombinaci písmen RS, kterou Škoda označuje své mimořádně sportovní modely. Emocionální design žije ze souhry elegantních linií, sportovních kontur a pro SUV typické robustnosti. Škoda Kodiaq RS s motorem o výkonu 176 kW (240 k) bude mít světovou premiéru v říjnu na autosalonu v Paříži.
Široká a trojrozměrným dojmem působící maska chladiče dodává modelu Škoda Kodiaq RS působivý vzhled. V lesklém černém laku zdůrazňuje sportovní charakter SUV, které exkluzivně disponuje nejsilnějším sériovým vznětovým motorem v historii české automobilky. Také střešní nosič, rámečky oken a vnější zpětná zrcátka se lesknou ve sportovním černém odstínu.
Poprvé na modelu kategorie SUV nabízí Škoda pro model Kodiaq RS modrou metalickou barvu Race. Jako první člen rodiny RS v kategorii SUV ponese na masce chladiče a na zádi nové, moderní logo RS s písmenem V (jako vítězství) v červené barvě.
Nově tvarovaný nárazník vpředu a vzadu
Škoda exkluzivně pro model Kodiaq RS vyvinula nové nárazníky. Součástí standardní výbavy jsou Full-LED světlomety s krystalickou strukturou odkazující na tradicí výroby českého křišťálu. Součástí zadního nárazníku je integrovaná odrazka, která se táhne přes celou šířku vozu – typický znak všech modelů značky Škoda v provedení RS. Pod zadním nárazníkem jsou dvě výrazné koncovky výfuku.
První vůz značky Škoda s dvacetipalcovými koly z lehké slitiny ve standardu
Kodiaq RS je prvním modelem značky Škoda , který má v sériové výbavě dvacetipalcová kola Xtreme z lehké slitiny, která naznačují dynamický potenciál vozu. Pro mimořádné jízdní vlastnosti vozu je dimenzována i brzdová soustava s výraznými sedmnáctipalcovými červeně lakovanými brzdovými třmeny.
S modelem Kodiaq RS přenesla značka Škoda designový jazyk svých sportovních modelů poprvé i do segmentu SUV a vytvořila tak jedinečnou produktovou identitu. Veřejnosti se dynamické a vrcholné provedení řady Kodiaq představí v říjnu na autosalonu v Paříži.
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?