Je to opravdu zvláštní pohled - na autonomní vozy si již pomalu zvykáme, a i když je zatím nevídáme v běžném provozu, informace o jejich vývoji a testování (i selháních) nás již nijak nepřekvapují. Jenže BMW Motorrad představilo verzi funkční autonomní motorky - která sama nastartuje, projíždí zatáčky i zastaví. Také se ptáte, k čemu je to vlastně dobré? Motorka by za vás samozřejmě neměla řídit, ale díky pokročilým funkcím by měla řidiče dostat z kdejaké šlamastiky. Ovšem posuďte sami, jízda bez řidiče vypadá až děsivě.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?