Interiér vozu je zatím silně maskován speciálními foliemi a z vybavení interiéru toho automobilka také příliš neukázala. Již nyní se ale pochlubila novým podvozkem E-Active Body Control, který nabídne elektro-hydraulické motorky na každém kole.
Ptáte se proč? Tato funkce je určena především do terénu, kde bude moci řidič stiskem tlačítka upravit světlou výšku vozu nahoru i dolu a to v rozsahu až 100 milimetrů. Při jízdě mimo zpevněné silnice by tak nemělo hrozit poškození citlivých komponent podvozku.
Pokud ale řidič podrží tlačítko stisknuté, celý vůz se rozhoupe a doslova začne poskakovat - skoro jako stylové americké lowridery, které v ulicích doslova tančily. V případě Mercedesu má však tato funkce pomoci vozu dostat se ze zapadnutí. A jak můžeme vidět například na tomto příkladu s pouštními dunami, skutečně by to mohlo fungovat!
Abychom však nemluvili jen o podvozku, pojďme se podívat, co dalšího už o vozu víme. Podle webu DriveMag by se mělo nové GLE objevit na trhu nejprve s 3.0 litrový benzínovým řadovým šestiválcem o výkonu 380 koní, který bude kombinovaný s 48-voltovým mild-hybridním systémem.
Do USA a Číny by měl vůz vyrazit také s 2.0 litrovým benzínovým čtyřválcem o výkonu 250 koní a nakonec by na trhy měly dorazit i diesely. Vrcholné modely by mohly dostat 4.0 litrový twin-turbo motor V8, který má být součástí jak běžné nabídky, tak i varianty s označením AMG. Navíc by se pod kapotou měla časem objevit i plug-in hybridní pohonná jednotka.
Design nového modelu GLE by měl být podobný větší variantě GLC. Uvnitř vozu nás čeká moderní infotainment systém MBUX (podobný, jaký jsme nedávno viděli v nové třídě A) a hromada prostoru. Rozvor nového GLE totiž narostl o 100 mm, což pocítí hlavně pasažéři v druhé řadě sedadel a vůbec poprvé i ve třetí řadě sedadel.