Tesla sráží konkurenci na kolena, Model 3 nechává evropskou elitu daleko za sebou

Antonín Marek / AutoRoad.cz, 7. srpna 2018, 08:47 Google+

Zavádění Modelu 3 do plné výroby bylo pro automobilku Tesla skutečně velmi náročným obdobím, které se na jejich ekonomických výsledcích podepsalo rekordními ztrátami. Tyto "porodní" bolesti se však pomalu začínají vyplácet, neboť podle detailnějších zpráv začíná být jasné, že Model 3 nechává konkurenci daleko za sebou. A v některých případech dokonce takovým způsobem, že mu evropští konkurenti nestačí ani celkovými prodeji.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Tesla Model 3

Tesla Model 3 | foto: Tesla Motors

Sdílejte článek

Již minulý týden Tesla oznámila, že Model 3 dokázal během července přeskočit v prodeji veškerou konkurenci ve svém segmentu - a to dokonce i pokud se prodeje konkurenčních automobilek sečetly. Až nová data však ukazují, jak obrovského úspěchu se vlastně Tesle podařilo dosáhnout. 

Podle AID Data se Tesle podařilo prodat během minulého měsíce cca 13 000 (čísla se mohou nepatrně lišit) elektromobilů Model 3. Její konkurence si pak vedla zhruba následovně:

  • 3 800 kusů Mercedes-Benz C-Class
  • 3 400 kusů Audi A4
  • 3 200 kusů BMW řady 3
  • 2 100 kusů Lexus IS

Tesle se tak s Modelem 3 podařilo trumfnout všechny konkurenty ve svém segmentu a mezi všemi klasickými cestovními automobily zůstala na cca osmém místě. Mnohem zajímavější však je, že prodeje Modelu 3 dokonce dokázali trumfnout prodeje všech osobních automobilů značky Mercedes-Benz (cca 8 500 ks - bez vozidel typu SUV). Celkově pak Mercedes během července prodal cca 20 034 všech vozidel.

Zajímavé také je, že Ford ani Chevrolet nemají ve své nabídce jediný tradiční osobní automobil (opět nepočítáme SUV a Pick-upy), který by dokázal v prodejích Model 3 překonat. 

img-responsive

Mercedes-Benz třídy C Cabriolet AMG Line | foto: Mercedes-Benz

Už to je samo o sobě působivé, ovšem mnohem zajímavější bude sledovat další měsíce, kdy by měla produkce Modelů 3 nadále výrazně růst. Nyní už se ani nelze divit pozitivním vyhlídkám Elona Muska, podle kterých by se Tesla mohla stát ještě tento rok výdělečnou a konečně by tak zastavila své rekordy překonávající růsty ztrát. Nezbývá tedy než držet palce.

Vytisknout

Diskuze: Tesla sráží konkurenci na kolena, Model 3 nechává evropskou elitu daleko za sebou

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Hyundai Ioniq 6

TEST Hyundai Ioniq 6 – když aerodynamika a co nejvyšší dojezd hrají prim

Bezpečná jízda v zimních podmínkách

Pirelli radí, jak jezdit v zimě

Která ojetá auta jsou nejméně populární? (ilustrační foto)

Cebia odhalila další velmi rozšířený podvod s ojetými vozy

Ilustrační foto

Kdo chce odškodnění po srážce se zvěří, musí být připraven

Cestování na čtyřech kolech se stalo synonymem pro svobodu, dobrodružství i nezávislost

Pět nejčastějších omylů spojených se zimní dovolenou v karavanu

Volkswagen ID.7 - premiéra téměř pětimetrového čistě bateriového elektrického sedanu vyšší střední třídy

Potvrzeno. Tohle mluví o elektromobilech v Česku jasně

Hyundai IONIQ 5

TEST Hyundai Ioniq 5 AWD – vetřelec z jiné planety, který překvapí i pozlobí

Toyota

Pět základních smyslů při nehodě nečekaně v ohrožení

DS 4 Crossback 1.5 BlueHDi

Test DS4 Rivoli Cross 1.5 BlueHDi 130 EA8, moře stylu, malá spotřeba

ojetá auta

Situace v Česku na trhu ojetých aut za 9 měsíců letošního roku

Kia Stinger

Kia na českém trhu. Oslava nebo smutek?

Představení Škody Superb 4. generace

Škoda Superb 4. generace: Více prostoru a pohodlí, 6 pohonných jednotek, inovativní systémy

Toyota HySE-X1

Toyota bude na Dakaru testovat lehký vodíkový vůz

Toyota GR86

TEST Toyota GR86 - návyková záležitost za cenu běžné Octavie

Ilustrační foto

Podzimní nástrahy: Pozor na nízké slunce, zvěř i ledovku

reklama

Doporučujeme

Omlazená Škoda Fabia Monte Carlo

Narazili jste na levnější povinné ručení? Návod, jak dát sbohem vaší dosavadní…

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Kdo chce odškodnění po srážce se zvěří, musí být připraven

  2. Pirelli radí, jak jezdit v zimě

  3. TEST Hyundai Ioniq 6 – když aerodynamika a co nejvyšší dojezd hrají prim

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud