Už jste se někdy setkali s automobilem, který na první pohled neměl na silnicích co dělat? Většinou takové stroje prozradí nějaký ten chybějící díl karoserie, koroze, výrazná poškození laku, popraskaná skla či odpadávající díly. Britští policisté však zažili shledání, na které zřejmě hodně dlouho nezapomenou.
Během pátku třináctého totiž britští policisté zastavili stříbrný Peugeot 206, kterému na první pohled "něco" chybělo. Třídveřový francouzský hatchback totiž zřejmě utrpěl čelní srážku, následkem čehož přišel o přední nárazník, světlomety i přední blatníky. To největší překvapení však na policisty teprve čekalo.
Uvnitř vozu totiž chyběly jak přední sedačky, tak volant. To ostatně nahrává hypotéze, podle které se někdo snažil opravit čelně bouraný vůz, kterému při nehodě explodovaly airbagy ve volantu a na bocích sedaček. Řidič vozu se však rozhodl celou situaci vyřešit poměrně svérázně.
Nevíme jak daleko s vozem cestoval, ovšem místo volantu mu posloužil pár přidržovacích (svářečských) kleští, kterými uchopil tyč řízení, na kterou se volant normálně nasazuje. Místo sedačky pak použil obyčejný plastový kýbl, což zvláště u čtenářů s dobrou angličtinou musí vyvolávat alespoň malý úsměv.
Sportovní / závodní sedačky s dobrou oporou a pevným vedením jsou totiž v angličtině označovány jako "Bucket seat," přičemž Bucket je současně označením pro kýbl.
Pokud se ještě jednou podíváme na fotografie exteriéru, za povšimnutí jistě stojí i kola. Podběhy totiž podle všeho vyplňují pouze úzké dojezdové pneumatiky, které se k cestování příliš nehodí.
Yes this was driven on a road and yes he was sitting on a bucket and steering with a pair of mole grips. Driver will be reported for too many offences to mention! #KingsLynn #WestARV @RPFOUSgt #Unbelievable #1383/652 pic.twitter.com/2Sg8uYhtSt
— NS Roads Policing & Firearms Unit (@NSRoadsPolicing) 13. července 2018
Policisté pak na svém Twitteru doplnili, že řidič se na místě podrobil zkoušce na alkohol i drogy - obojí s negativním výsledkem. Vůz však již od roku 2015 neměl platnou MOT (obdoba naší STK) a tak ho policisté zřejmě zabavili.
Řidič měl být za svou jízdu obviněn z tolika přestupků a provinění, že je policisté už ani nezmiňovali.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.