Britské zastoupení automobilky Škoda přišlo s geniálně jednoduchým řešením, jak na dlouhých cestách utišit vaše hlasité či ukřičené děti. Příplatková výbava QuarrelKancel, která byla prezentována formou krátkého spotu již na začátku měsíce, vyvolala mezi zákazníky obrovský zájem. Máto ale jeden velký háček
Kříčící, dovádějící a hádající se děti na zadních sedačkách jsou noční můrou všech rodinných dovolených, na které se vydáváte autem. Britské zastoupení automobilky Škoda Auto však přišlo s geniálním vynálezem, který utrpení rodičů zmírní na minimum.
Nová příplatková výbava QuarrelKancel, která je dostupná pouze pro nové modely Škoda Karoq, obsahuje speciální reproduktory zabudované do hlavové opěrky, které dokáží generovat zvuk, jež spolehlivě zastíní křik dětí. Novinka může být aktivována buď manuálně skrze infotainment systém, nebo automaticky.
O vývoj systému se starali přední odborníci. Z oddělení Škoda Rodinné vztahy se na výzkumu podílel profesor Si Lence a vedoucí speciálních projektů Dr. April Fürst. „Abychom mohli vyvinout tuto technologii, najali jsme speciální Škoda kříčící tým - skupinku dobrovolníků, která měla za úkol vyřešit celosvětový problém všech rodičů," uvedl Lence.
„Testovali jsme přes 1000 rodin na vzdálenosti zhruba 10 000 mil (cca 16000 km) a zjistili jsme, že zvuk o hlasitosti 80 decibel, zhruba hlasitost vysavače, je pro rodiče tím nejhorším," dodal Fürst.
Na vývoji se podílela i společnost Canton, jejíž reproduktory neustále monitorují úroveň hluku v kabině a automaticky reagují. Jakmile dojde na reakci, zvláštní reproduktory generují unikátní zvukové vlny, které inteligentně blokují hluk. Rodiče na předních sedadlech tak nejsou rušeni a stále mohou vnímat běžné zvuky ze silnic, jako jsou například sirény.
Automobilka tak znovu potvrdila svou posedlost detailem co se "Simply-Clever" řešení týče. Je jen velkou škodou, že zprávy o této novince se objevily na 1. dubna. Ostatně i jména hlavních výzkumníků znějí poněkud podezřele. Škoda ale tímto vtípkem možná kápla na segment, ve kterém by se trocha toho výzkumu rozhodně vyplatila.
Renault je na trhu známý pro spolehlivá a kvalitně postavená auta, ale do světa superaut nikdy výrazně nepronikl. Když tedy francouzská automobilka tvrdí, že jedno vytvořila, vzbuzuje to oprávněnou zvědavost.
Legendární moderátorská trojice Clarkson, May a Hammond se znovu objeví na obrazovkách v nové show, která naváže na jejich ikonická motoristická dobrodružství.
Mercedes-Benz představil novou verzi elektrického CLA, který se považuje za nejchytřejší a nejefektivnější model značky. Tento elektromobil je očekávaným nástupcem v segmentu základních elektromobilů a má ambici stát se přímým konkurentem pro Tesla Model 3. Jaký dojem zanechává nový Mercedes CLA na první pohled? To se dozvíte v našem exkluzivním pohledu na tento model.
Před dvanácti lety Mercedes-Benz poprvé představil model CLA a zájem o něj nepolevuje. Nyní automobilka odhalila třetí generaci, která posouvá hranice technologie a designu na zcela novou úroveň.
Xiaomi začalo dodávat svůj elektrický sporťák SU7 Ultra prvním zákazníkům, ale místo oslav řeší nečekané problémy. Spekulanti okamžitě rozjeli přeprodej za vyšší ceny a zloději se zaměřili na luxusní zlaté logo, které mizí z vozů a končí v online aukcích.
Čas letí jako voda a od premiéry první verze GR Yarisu v Tokiu uběhlo v lednu už 5 let. Proto na počátku roku 2024 nastal čas představit první modernizaci, která měla za cíl odstranit neduhy a celkově vůz posunout ještě úroveň výš. Jak se to povedlo?
Čínská automobilka BYD pracuje na své expanzi v Německu a přivádí na trh kompaktní SUV Atto 2. Zároveň plánuje výrazné posílení své dealerské sítě ještě před koncem roku.
Lamborghini chystá revoluci – jeho první elektromobil bude zároveň nejsilnějším vozem v historii značky. Italská automobilka vsadí na špičkovou platformu koncernu VW Group, která slibuje extrémní výkon i luxusní technologie.
Xiaomi, známý především jako výrobce mobilních telefonů a elektroniky, se loni odvážně pustil do automobilového průmyslu se sedanem SU7. Jeho ambice ale nezůstaly u prvního kroku – brzy následovala prémiová verze Ultra, která se právě dostala do prodeje. Nový model překvapil trh svou výrazně nižší cenou, než se původně očekávalo.
Společnost Nissan potvrdila, že k 1. dubnu letošního roku skončí ve funkci generálního ředitele Makoto Uchida. Jeho nástupcem se stane Ivan Espinosa, dosavadní ředitel plánování, který se tímto krokem stane čtvrtým generálním ředitelem společnosti za posledních osm let.
Po delší době se do našeho testu dostala čtvrtá generace Škody Octavia v oblíbené konfiguraci s dvoulitrovým turbodieselem o výkonu 110 kW a automatickou převodovkou DSG. Oproti verzi před modernizací přináší osvěžený design, nové motorizace, lepší infotainment a pár dalších detailů. Je dieselová verze optimální volbou nebo má smysl sáhnout spíše po levnější benzínové variantě 1.5 eTSI s totožným výkonem?
Audi A6 e-tron, čistě elektrická verze, byla loni v létě jedním z nových přírůstků do portfolia, ale to neznamená konec spalovacích motorů. K elektrické variantě se nyní připojuje nový model A6 Avant, který stále využívá tradiční naftové a benzínové motory. I když je vybaven mild-hybridním systémem, stále patří k nejtradičnějším pohonům, které si můžete pořídit v segmentu prémiových vozů.