Ano, i takhle může dopadnout vzácné Ferrari F12 TDF (Tour de France). Snímek pochází z německé dálnice, kde auto zasáhl požár. Za nehodu zřejmě může selhání motoru.
Celý incident se odehrál na dálnici mězi městy Dierdorf a Neuwied. Informace z místních médií uvádějí, že dva cestující italského supervozu slyšeli během jízdy ránu. Chvíli na to si všimli plamenů vycházejících ze zadní části vozu, což řidiče přinutilo sjet na stranu silnice.
I když byl k požáru okamžitě přivolán sbor místních hasičů, Ferrari F12 TDF bylo při jejich příjezdu již úplně zničené. Po analýze spálených zbytků se vyšetřovatelé domnívají, že za vším stojí selhání motoru.
Důležité je, že se cestujícím nic nestalo. Zamrzí ovšem fakt, že Ferrari F12 TDF pochází z limitované edice 799 kusů na celém světě, přičemž pořizovací hodnota každého vozu byla přes jeden milion dolarů. Ferrari F12 TDF je poháněno motorem V12 o objemu 6,3 litru, který poskytuje výkon 770 koní a zrychlí z 0 – 200 km/h za 7,9 vteřiny.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.