Ano, i takhle může dopadnout vzácné Ferrari F12 TDF (Tour de France). Snímek pochází z německé dálnice, kde auto zasáhl požár. Za nehodu zřejmě může selhání motoru.
Celý incident se odehrál na dálnici mězi městy Dierdorf a Neuwied. Informace z místních médií uvádějí, že dva cestující italského supervozu slyšeli během jízdy ránu. Chvíli na to si všimli plamenů vycházejících ze zadní části vozu, což řidiče přinutilo sjet na stranu silnice.
I když byl k požáru okamžitě přivolán sbor místních hasičů, Ferrari F12 TDF bylo při jejich příjezdu již úplně zničené. Po analýze spálených zbytků se vyšetřovatelé domnívají, že za vším stojí selhání motoru.
Důležité je, že se cestujícím nic nestalo. Zamrzí ovšem fakt, že Ferrari F12 TDF pochází z limitované edice 799 kusů na celém světě, přičemž pořizovací hodnota každého vozu byla přes jeden milion dolarů. Ferrari F12 TDF je poháněno motorem V12 o objemu 6,3 litru, který poskytuje výkon 770 koní a zrychlí z 0 – 200 km/h za 7,9 vteřiny.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?