Ano, i takhle může dopadnout vzácné Ferrari F12 TDF (Tour de France). Snímek pochází z německé dálnice, kde auto zasáhl požár. Za nehodu zřejmě může selhání motoru.
Celý incident se odehrál na dálnici mězi městy Dierdorf a Neuwied. Informace z místních médií uvádějí, že dva cestující italského supervozu slyšeli během jízdy ránu. Chvíli na to si všimli plamenů vycházejících ze zadní části vozu, což řidiče přinutilo sjet na stranu silnice.
I když byl k požáru okamžitě přivolán sbor místních hasičů, Ferrari F12 TDF bylo při jejich příjezdu již úplně zničené. Po analýze spálených zbytků se vyšetřovatelé domnívají, že za vším stojí selhání motoru.
Důležité je, že se cestujícím nic nestalo. Zamrzí ovšem fakt, že Ferrari F12 TDF pochází z limitované edice 799 kusů na celém světě, přičemž pořizovací hodnota každého vozu byla přes jeden milion dolarů. Ferrari F12 TDF je poháněno motorem V12 o objemu 6,3 litru, který poskytuje výkon 770 koní a zrychlí z 0 – 200 km/h za 7,9 vteřiny.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?