Elon Musk posunul své sny opět o něco blíže realizaci. Na svém Twitterovém účtu totiž informoval veřejnost o předběžném souhlasu k vybudování tunelů Hyperloop One mezi městy New York a Washington DC.
Ředitel společnosti Tesla, Elon Musk, na svém Twitterovém účtu informoval veřejnost o získání "ústního souhlasu" od vlády, díky kterému by mohla jeho společnost "Boring Company" začít hloubit tunely pro Hyperloop mezi městy New York, Philadelphia, Baltimore a Washington D.C.
Překvapivé oznámení však zaskočilo nejen veřejnost, ale i některé úředníky, kteří o něčem takovém neměli žádné ponětí.
Musk později přidal i další příspěvky, kde přiznává že ho čeká ještě mnoho práce, ovšem zůstává optimista a věří že celá věc bude vyřízena rychle. Kromě toho však podněcoval i své fanoušky, aby kontaktovali své zvolené zástupce s žádostí o podporu Hyperloopu.
Kolem celého systému je stále ještě mnoho nezodpovězených otázek, ovšem podle prvotních informací by měl nový vysokorychlostní systém vést z centra jednoho města do centra města druhého. V každém města pak bude několik "Vstupů" do tunelů.
Podle listu Washington Post mohl zaznít onen "slib" během rozhovorů s vládními zástupci z Bílého domu, kteří potvrdili slibné rozhovory, které by mohly být přeměněny ve vznik nových projektů infrastruktury.
Starostové měst, kterými by měl systém procházet, jsou však z oznámení překvapeni. Mluvčí starostů New Yorku i Philadelphie místním zástupcům tisku řekli, že jejich radnice nemají o projektu žádné zprávy.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.