Elon Musk posunul své sny opět o něco blíže realizaci. Na svém Twitterovém účtu totiž informoval veřejnost o předběžném souhlasu k vybudování tunelů Hyperloop One mezi městy New York a Washington DC.
Ředitel společnosti Tesla, Elon Musk, na svém Twitterovém účtu informoval veřejnost o získání "ústního souhlasu" od vlády, díky kterému by mohla jeho společnost "Boring Company" začít hloubit tunely pro Hyperloop mezi městy New York, Philadelphia, Baltimore a Washington D.C.
Překvapivé oznámení však zaskočilo nejen veřejnost, ale i některé úředníky, kteří o něčem takovém neměli žádné ponětí.
Musk později přidal i další příspěvky, kde přiznává že ho čeká ještě mnoho práce, ovšem zůstává optimista a věří že celá věc bude vyřízena rychle. Kromě toho však podněcoval i své fanoušky, aby kontaktovali své zvolené zástupce s žádostí o podporu Hyperloopu.
Kolem celého systému je stále ještě mnoho nezodpovězených otázek, ovšem podle prvotních informací by měl nový vysokorychlostní systém vést z centra jednoho města do centra města druhého. V každém města pak bude několik "Vstupů" do tunelů.
Podle listu Washington Post mohl zaznít onen "slib" během rozhovorů s vládními zástupci z Bílého domu, kteří potvrdili slibné rozhovory, které by mohly být přeměněny ve vznik nových projektů infrastruktury.
Starostové měst, kterými by měl systém procházet, jsou však z oznámení překvapeni. Mluvčí starostů New Yorku i Philadelphie místním zástupcům tisku řekli, že jejich radnice nemají o projektu žádné zprávy.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.