Prvním "Art Car" se v roce 1975 stalo BMW 3.0 CSL, jehož úpravy se zhostil Alexander Calder. Prozatím posledním vozem z této skupiny se stalo černé karbonové BMW M6 GT3 s výkonem 577 koní, na jehož finální podobě se zásadním způsobem podílela mladá, ale velmi uznávaná čínská umělkyně jménem Cao Fei.
Tento konkrétní model se ale zapíše do historie hned několika unikáty prvenstvími. Jde totiž o první vůz, který byl svěřen umělci z Číny, Cao Fei je nejmladší ze všech umělců, kteří se kdy na projektu Art Car podíleli a zároveň se jedná o první automobil, jehož hlavní úprava je realizována v digitálním světě pomocí tzv. rozšířené reality.
Ve zkratce to znamená, že na rozdíl od všech svých předchůdců zde nenaleznete žádné umění na první pohled. Aby se vůz ukázal v celé své kráse, budete muset využít přístroje pro rozšířenou realitu. Umělkyně se totiž nechala inspirovat technologií budoucnosti, kterou představují autonomní vozidla, létající automobily nebo digitalizace. Do celého projektu se také snažila vtisknout vývoj Čínské kultury, od tradiční společnosti až po rychlý nástup budoucnosti.
Pokud se ale na vůz podíváte skrze zařízení podporující rozšířenou realitu, uvidíte vůz obklopený proudy barevných světel. Ty mají podle umělkyně představovat lidské myšlenky, které přicházejí neuvěřitelně rychle. Nový Art Car tak má bořit hranice lidské mysli a představivosti a zdůraznit pokrok, kterého lidstvo dosáhlo a který je velmi blízko. Žijeme totiž v době, kdy se většina našich myšlenek dá zhmotnit, což nás neustále přibližuje zcela novému věku.