První mladoboleslavské SUV, Škoda Kodiaq, prošlo v nedávných dnech zkouškami bezpečnosti EURO NCAP, ze kterých si odneslo skvělé hodnocení takřka ve všech kategoriích.
Automobilka Škoda Auto se dnes v tiskové zprávě pochlubila skvělými výsledky vozu Škoda Kodiaq během crash testů European New Car Assessment Programme (Euro NCAP). Během těchto nezávislých zkoušek se hodnotí úroveň bezpečnosti ve čtyřech kategoriích: ochrana dospělých, dětí, chodců a aktivní bezpečnost.
Za ochranu dospělé posádky si Kodiaq odnesl hodnocení 92/, za ochranu dětí 77%, za ochranu chodců 71% a za systémy aktivní bezpečnosti 54%. Celkově si tak z celého testu odnesl nejlepší možné hodnocení v podobě 5 hvězd.
Po modelech Octavia, Fabia, Rapid, Citigo, Yeti a Superb je Kodiaq již sedmým modelem české automobilky, který získal maximální hodnocení za bezpečnost v době uvedení na trh.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.