Jak se vyrábí luxusní sporťák? Nahlédněte do nitra automobilky

AutoRoad.cz, 22. května 2017, 16:45 Aktualizováno 23.5.2017, 11:09 Google+

Automobilka Lexus spustila výrobu nového luxusního kupé LC v úpravě pro evropské trhy. Jeho výroba bude probíhat v závodech Motomachi, které prošly v nedávné době modernizací a působí jak z budoucnosti.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Nová továrna automobilky Lexus sloužící k výrobě modelů LC

Nová továrna automobilky Lexus sloužící k výrobě modelů LC | foto: Lexus

Sdílejte článek

Závody Motomachi, kde se dříve vyráběly supersportovní stroje Lexus LFA, prošel rozsáhlou renovací a modernizací, díky které zde mohlo být vytvořeno pracovní prostředí s maximálním důrazem na nejvyšší standardy přesnosti, kvality a řemeslného zpracování.

Rozlehlé pracovní prostory dostaly čistě bílý nátěr, aby se konstruktéři mohli co nejlépe soustředit na svoji práci. Na každý úkon mají pracovníci bezmála 20 minut, což je zárukou maximální možné kvality.

Novinkou výrobní linky je kóje, kde je celá karoserie vozu podrobena důkladné prohlídce pod výkonnými LED světly. Prostor pro kontrolu tlumičů výfuku je obklopen silnějšími skleněnými panely, aby bylo možné odhalit i ty nejdrobnější zvukové odchylky. Zde se kontroluje kvalita a chod všech součástek, jako je např. mechanismus dveří.

Dělníci dostali nejen kvalitní prostředí, ale také nové technologie, které byly vyvinuty speciálně pro stavbu ručně montovaných supersportovních vozů LC. Jde například o stroje na výrobu speciálních plastů vyztužených uhlíkovými vlákny, které jsou použity na několika klíčových místech modelu LC a snižují tak jeho váhu.

Samotné uvedení modelu LC je přichystáno na srpen letošního roku. Zájemci si budou moci vybrat ze dvou různých variant. Model LC 500 bude osazen benzínovým motorem V8 a spojen s desetistupňovou automatickou převodovkou, která je v rámci osobních vozů novinkou.

Druhou volbou je hybridní model LC 500h, který těží z výhod nového vícestupňového hybridního pohonu Lexus, díky kterému může nabídnout vyšší požitek z jízdy, včetně vyššího točivého momentu a přímější lineární akcelerace při rozjezdu z místa.

Vytisknout

Diskuze: Jak se vyrábí luxusní sporťák? Nahlédněte do nitra automobilky

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Peugeot 508

TEST Peugeot 508 GT Plug-in Hybrid 225 – jeden z nejlepších liftbacků na trhu?

Cupra Formentor VZ

TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin

Ilustrační foto

Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?

citroën berlingo

Akční ceny u nového Citroënu Berlingo - je k mání s benzínem, dieselem i elektromotorem

volkswagen caddy

TEST Volkswagen Caddy 2.0 TDI Life – rodinný univerzál s kompromisy

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

reklama

Doporučujeme

Škoda Favorit

Český Favorit zaujal svět. Škoda, že se tak dobrá auta nevyrábí, píší novináři

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud