Automobilka Lexus spustila výrobu nového luxusního kupé LC v úpravě pro evropské trhy. Jeho výroba bude probíhat v závodech Motomachi, které prošly v nedávné době modernizací a působí jak z budoucnosti.
Závody Motomachi, kde se dříve vyráběly supersportovní stroje Lexus LFA, prošel rozsáhlou renovací a modernizací, díky které zde mohlo být vytvořeno pracovní prostředí s maximálním důrazem na nejvyšší standardy přesnosti, kvality a řemeslného zpracování.
Rozlehlé pracovní prostory dostaly čistě bílý nátěr, aby se konstruktéři mohli co nejlépe soustředit na svoji práci. Na každý úkon mají pracovníci bezmála 20 minut, což je zárukou maximální možné kvality.
Novinkou výrobní linky je kóje, kde je celá karoserie vozu podrobena důkladné prohlídce pod výkonnými LED světly. Prostor pro kontrolu tlumičů výfuku je obklopen silnějšími skleněnými panely, aby bylo možné odhalit i ty nejdrobnější zvukové odchylky. Zde se kontroluje kvalita a chod všech součástek, jako je např. mechanismus dveří.
Dělníci dostali nejen kvalitní prostředí, ale také nové technologie, které byly vyvinuty speciálně pro stavbu ručně montovaných supersportovních vozů LC. Jde například o stroje na výrobu speciálních plastů vyztužených uhlíkovými vlákny, které jsou použity na několika klíčových místech modelu LC a snižují tak jeho váhu.
Samotné uvedení modelu LC je přichystáno na srpen letošního roku. Zájemci si budou moci vybrat ze dvou různých variant. Model LC 500 bude osazen benzínovým motorem V8 a spojen s desetistupňovou automatickou převodovkou, která je v rámci osobních vozů novinkou.
Druhou volbou je hybridní model LC 500h, který těží z výhod nového vícestupňového hybridního pohonu Lexus, díky kterému může nabídnout vyšší požitek z jízdy, včetně vyššího točivého momentu a přímější lineární akcelerace při rozjezdu z místa.
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.