Operační systém Google Android brzy ovládne snad všechny chytré přístroje, které doma máte. Ještě dřív, než po vás spláchne záchod, vám ale bude asistovat v nových infotainment systémech. Tuto spolupráci potvrdila například automobilka Volvo nebo Audi.
V minulých dnech se švédská automobilka pochlubila spoluprací se společností Google. Výsledkem jejich práce by měla být plnohodnotná integrace operačního systému Google Android do zábavních a informačních systémů nové generace vozidel značky Volvo.
Spolupráce s Googlem se předpokládá i u konceptu Audi Q8, který se představil na letošním autosalonu v Ženevě. Na videu, které zveřejnil server CarScoops, je vidět několik funkcí nového zábavního systému. Kromě několika známých ikonek z Androidu jsou zde vidět i aplikace Google Maps, Spotify nebo Google Play Music. Systém by zároveň měl být schopen zobrazovat informace jak na své hlavní obrazovce, tak i na digitální přístrojové desce "Virtual Cockpit".
Díky této spolupráci by vzniklo v infotainment systémech prostředí, na které je většina uživatelů zvyklá ze svých mobilních telefonů nebo tabletů. Navíc by si mohli stahovat desítky aplikací, které při sobě chtějí vždy mít. Nikdo už by si nemohl stěžovat na nevyhovující navigaci a její mapové podklady nebo nepřehledný hudební přehrávač. Zkrátka by si stáhli nový. V kolonách byste si navíc mohli přečíst zajímavé zprávy, poslouchat oblíbenou hudbu z aplikací jako je Spotify, Deezer atd.. Možností je zkrátka nepřeberné množství.
Velkou výhodou je i neustálá aktuálnost systému - samozřejmě díky stálému datovému připojení. I v ČR máme většinu území pokrytou rychlým LTE internetem, horší to je s limity na stahování dat a jejich cenami.
V brzké době se dá předpokládat, že po spolupráci s Googlem sáhne více automobilek. Tato spolupráce by totiž mohla být výhodná pro všechny zúčastněné strany. Google rozšíří své pole působnosti, automobilkám odpadnou starosti s vývojem vlastních systémů a řidiči dostanou něco, na co jsou zvyklí z práce i domova.
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?