Stejně jako současná i8, ani i8 Spyder nebude stavěná jako trhač asfaltu při závodech ve sprintu. Pod kapotou zůstává 1,5 litrový tříválec ve spojení s elektromotorem, které dohromady dávají výkon 362 koní. U verze s otevřenou karoserií se ale očekává drobný nárůst váhy, který by BMW mohlo kompenzovat nepatrným zvýšením výkonu. Žádný zázrak se ale neočekává.
Stále není jasné, zda bude mít i8 stahovací pevnou nebo plátěnou střechu. Podle fotografií které máme k dispozici se ale očekává spíše plátěná varianta. Té hraje do karet i nižší váha, jednodušší konstrukce a lepší skladnost. Novinkou u verze Spyder bude, soudě dle obrázků, ztráta zadních sedadel.
BMW i8 Spyder by se mohl představit buď na autosalonu ve Frankfurtu, nebo začátkem příštího roku, společně s faceliftovanou klasickou i8, která už je na trhu takřka 4 roky a drobné omlazení by si tak dozajista zasloužila. Facelift pravděpodobně nebude nijak zásadní. Očekává se jen drobná úprava předních světlometů, zadních světel a nárazníků.