Zpráva o tom, že Tesla začne stahovat krátké videoklipy ze svých vozidel, zřejmě příliš nepotěšila jejich vlastníky. Zvláště ty záletné, nebo páchající trestnou činnost. Tesla k tomu ale prý má své důvody.
Stahování videí z kamer umístěných na vozidlech se ale netýká všech. Údajně půjde jen o vozidla, která jsou vybavena druhou generací "autopilota", kterého Tesla představila minulý rok. Celkem jde o 8 kamer, přední radar a ultrasonický senzor.
V prohlášení automobilka upozorňuje na to, že stahování videí má svůj význam pro zlepšení funkcí autopilota a urychlení vývoje plně autonomních vozidel. Společnost si chce pomocí videí ověřit, jak dobře její automobily zvládají čtení silničního značení, dopravních značek, semaforů, atd.. Čím víc dat se jí podaří nashromáždit, tím rychleji se bude vývoj autonomních vozidel vyvíjet.
Novinka v podobě stahování videí do vozů přišla společně s novou aktualizací software. Pokud se někomu odesílání videí z jeho vozidla nelíbí, může tuto funkci odmítnout. Tím se ale odstřihne i od nových aktualizací. Tak o tom informovali uživatelé serveru Electrek.
Zároveň ale Tesla ujišťuje, že žádný z jejích pracovníků, který se bude videi probírat, se nikdy nebude moci dopátrat skutečného vlastníka či řidiče vozidla. Ale vzpomeňte si jak to dopadlo, když řada celebrit věřila tomu, že do služby iCloud se nikdy nikdo neoprávněný nedostane.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.