Společnost Bridgestone představila pneumatiky TURANZA T005 s technologií run-flat (RFT). Tyto pneumatiky budou součástí standardní výbavy nového modelu Lexus LS 2017, který měl světovou premiéru na lednovém autosalonu NAIAS 2017 v Detroitu, a budou tak přispívat ke skvělé ovladatelnosti tohoto vozu.
Pneumatika Bridgestone TURANZA T005 RFT používá nově vyvinuté pryžové výztuhy bočnic, které přispívají k tenčí konstrukci stěn bočnic. Tato inovace nabízí vyšší úroveň bezpečnosti poskytovanou technologií run-flat a zároveň přispívá k vynikajícímu jízdnímu komfortu, který zákazníci očekávají od vozů značky Lexus. Zahrnutí pneumatik Bridgestone TURANZA T005 RFT do prvovýbavy nového modelu Lexus LS se podílí na nejvyšší úrovni kultivovanosti a skvělé ovladatelnosti tohoto luxusního sedanu.
Pneumatiky Bridgestone RFT umožňují bezpečně pokračovat v jízdě i po ztrátě tlaku v důsledku poškození pneumatiky. Tímto způsobem lze překonat vzdálenost až 80 kilometrů při rychlosti jízdy až 80 kilometrů za hodinu. Bridgestone se širokým používáním pneumatik RFT snaží přispívat k realizaci bezpečné a stabilní mobilní společnosti při současném snižování celkového vlivu na životní prostředí.
Nově vyvinuté pryžové výztuhy bočnic U běžných pneumatik nese hmotnost vozidla tlak vzduchu uvnitř pneumatiky. Pneumatiky Bridgestone RFT s vyztuženými bočnicemi používají ve svých bočnicích pryžové výztuhy, které zachovávají jejich tvar a nesou hmotnost vozidla i při nulovém tlaku vzduchu. Díky tomu je možné pokračovat v jízdě i na pneumatikách po ztrátě tlaku. Nově vyvinuté pryžové výztuhy bočnic, použité v konstrukci pneumatiky TURANZA T005 RFT, mají speciální molekulární strukturu, díky níž jsou příčné vazby mezi polymerovými řetězci odolnější vůči působení vysokých teplot. Tato struktura umožňuje konstrukci pneumatik RFT s tenčími bočnicemi, které nabízejí nižší hlučnost a komfortnější jízdní vlastnosti.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?