V Česku vznikla nová značka pneumatik! Na co láká zákazníky?

V Česku vznikla nová značka pneumatik Tomket.
V Česku vznikla nová značka pneumatik Tomket., foto: www.tomket.cz
ar6 17. ledna 2017 22:15
Sdílej:

Když se řekne české pneumatika, většině se asi vybaví značka Barum. Od letošního roku si ale možná pod tímto pojmem představíte i jinou značku. Internetový obchod Nejlevnější Pneu totiž přichází s vlastními gumami pod značkou Tomket.

Internetový obchod Nejlevnější Pneu, za nímž stojí Radek Grill, je dlouhodobě českou i slovenskou jedničkou v prodeji pneumatik cizích výrobců. Od letošního roku ale svým zákazníkům nabídne také pneumatiky vlastní značky Tomket. Podle vlastních internetových stránek chce společnost řidiče nalákat na dobrý poměr mezi cenou a kvalitou, respektive výkonem a bezpečím. Ačkoliv je však značka česká, vývoj i výroba probíhají ve spolupráci s partnery firmy z Asie i Evropy.

„Většina řidičů chce velmi dobrou kvalitu a zároveň řeší cenu. Ne každý potřebuje nebo si může dovolit prémiové značky. Proto jsme v posledních letech společně s našimi technologickými a výrobními partnery pracovali na vývoji nové značky pneumatik, u které zákazník nebude platit za slavnou historii, za předimenzovaný marketing nebo za obchodní logistiku,“ popisuje pohnutky k založení vlastní značky pneumatik na jejím webu Radek Grill. Výhodou má být i stlačení vnějších nákladů na minimum. Brzdná dráha všech pneumatik na mokru je pak hodnocena písmenem B.

V nabídce se objeví celkem tři typy pneumatik – dva pro osobní auta a jeden pro lehká užitková vozidla. Všechny typy gumy jsou zatím letní, v závěrečné fázi testů jsou ale také zimní pneumatiky. Aktuálním základem nabídky je řada Tomket ECO, dostupná pro ráfky o průměru 13, 14 nebo 15 palců. K dispozici je několik rozměrů se šířkou od 155 do 195 milimetrů a profilem 60, 65 nebo 70. Výhodou této gumy mají být vedle nízké ceny (podle www.nejlevnejsipneu.cz aktuálně od 733 do 1108 korun) také asymetrický dezén, tři odvodové drážky, vysoká tuhost středového žebra nebo směs běhounu využívající siliku a saze, což zaručuje vysokou odolnost a elasticitu pneumatiky.

Pro dynamicky zaměřené řidiče je v nabídce řada Tomket Sport pro ráfky o průměru 15, 16, 17, 18 nebo 19 palců. Guma má čtyři široké drážky, asymetrický dezén nebo lamely na obvodu pneumatiky ve 3D blokovém provedení. Šířka je 205 až 245 milimetrů a boční profil 35, 40, 45, 50, 55 nebo 60, stejně jako u řady Eco tak je na výběr několik rozměrových kombinací. Cena za pneumatiku se pohybuje mezi 1070 až 2557 korunami. Lehkým užitkovým vozidlům je určena řada Tomket Van pro průměr ráfku 14, 15 nebo 16 palců. Šířka pneumatiky je 185 až 235 milimetrů, profil potom 65, 70 nebo 75. Guma má tři drážky, mohutné centrální dezénové bloky nebo lamely tvarované do písmene J, což snižuje hlučnost i přenášené vibrace ze silnice. Jejich cena se pohybuje mezi 1276 až 2091 korunami.

Zdroj: iDnes.cz

Témata:
Stalo se
Testy aut
Hyundai Inster

Hyundai Inster - nejlepší elektromobil do města?

Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?

Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.