GM stále tají podrobnosti o platformě Boltu. Co je na ní speciálního?

ar3, 26. září 2016, 18:34 Google+

Poměrně mladý elektromobil z dílny Chevroletu si v zámoří získal za krátkou dobu neuvěřitelnou podporu ze strany zákazníků a ihned se umístil na pozici nejlépe prodávaného elektromobilu roku. Přesto, že se Bolt již nějaký ten pátek prodává, General Motors stále neprozradil vše o technologii, kterou tento hatchback využívá. Jaký k tomu má důvod?

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Chevrolet Bolt má větší dojezd než Tesla Model 3.

Chevrolet Bolt má větší dojezd než Tesla Model 3. | foto: Chevrolet

Sdílejte článek

Na skutečnost, že Chevrolet, potažmo koncern General Motors vůbec nemluví o platformě, na které je postavena nejnovější generace elektřinou poháněného hatchbacku Bolt EV, upozornil zahraniční magazín Green Car Reports. Na dotazy kolegů ze zmíněného magazínu odpovídal jeden z manažerů GM, který uvedl, že Bolt měl původně využívat známou platformu Gamma. Během vývoje se ovšem vyskytlo několik problémů. Pro jejich překonání se inženýři nakonec rozhodli postavit zcela novou platformu, speciálně pro model Bolt.

Zprvu vývojáři chtěli využít současnou platformu, kterou využívá například model Chevrolet Spark. Ve výsledku ovšem nemá platforma Bolt s platformou městského minihatchbacku nic společného.

To jsou ovšem jediné informace, které General Motors uveřejnila. Ohledně zmiňované platformy jsou natolik mlčenliví, že neprozradili ani její kódové označení. Podle informací zahraničního magazínu Green Car Reports si na jméno této platformy, stejně jako na bližší technické specifikace musíme ještě nějaký čas počkat. GM totiž nemá v plánu jen tak vyzradit konkurenci detaily o platformě svého nejlepšího elektromobilu.

Vytisknout

Diskuze: GM stále tají podrobnosti o platformě Boltu. Co je na ní speciálního?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Ride On McLaren P1 je nejdostupnějším modelem britské automobilky.

McLaren představuje nejrychlejší elektromobil planety. Dovolit si ho může…

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud