Toužíte po opravdu nápadné a rychlé německé limuzíně? Pak už nehledejte dál, na prodej je totiž zběsilý stroj MTM Audi S8 Talladega RS.
Modrá S8ka prošla úpravou od firmy MTM, dostala body kit, obří sportovní kola a hromadu koní pod kapotu. Počítá se jistě i fakt, že má najeto jen 5 tisíc kilometrů a pod její kapotou najdeme přeplňovaný osmiválec 4.0 TFSI.
Po všech úpravách vůz nabízí výkon 802 koní, pohon všech kol je pak samozřejmostí. Fascinující je i zrychlení z nuly na stovku, jenž potrvá 4 sekund. Maximální nejvyšší rychlost činí lehce přes 300 km/ a vůz dostal hromadu dílů karoserie z karbonu a uhlíkových vláken.
V interiéru najdeme sportovní kožená sedadla a ve výbavě téhle krásky nechybí výbavové prvky jako je tempomat, loga MTM, navigace nebo automatická klimatizace.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?