Toužíte po opravdu nápadné a rychlé německé limuzíně? Pak už nehledejte dál, na prodej je totiž zběsilý stroj MTM Audi S8 Talladega RS.
Modrá S8ka prošla úpravou od firmy MTM, dostala body kit, obří sportovní kola a hromadu koní pod kapotu. Počítá se jistě i fakt, že má najeto jen 5 tisíc kilometrů a pod její kapotou najdeme přeplňovaný osmiválec 4.0 TFSI.
Po všech úpravách vůz nabízí výkon 802 koní, pohon všech kol je pak samozřejmostí. Fascinující je i zrychlení z nuly na stovku, jenž potrvá 4 sekund. Maximální nejvyšší rychlost činí lehce přes 300 km/ a vůz dostal hromadu dílů karoserie z karbonu a uhlíkových vláken.
V interiéru najdeme sportovní kožená sedadla a ve výbavě téhle krásky nechybí výbavové prvky jako je tempomat, loga MTM, navigace nebo automatická klimatizace.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.