Už jsme tu měli hodně hořících supersportů, ale nejnovější případ se týká ohořelého elektromobilu Tesla Model S.
Ta byla nedávno kompletně zničena v Norsku, přibližně 250 kilometrů od hlavního města Oslo. K celému incidentu došlo na rychlo dobíjecí stanici ve městě Kristiansand, kde se rozhodl majitel Tesly svůj vůz nabít.
Místo toho se mu ale povedlo poněkud něco jiného. Teslu připojil do zásuvky, nechal jí nabíjet a odešel, což ale byla velká chyba. Po chvíli poté totiž vypukl požár a auto bylo během chvíle kompletně zničeno. Hasiči navíc museli použít speciální hasící pěnu, kvůli možné chemické reakci pěny na lithium-iontové baterie.
Zatím se navíc neví, co bylo za příčinou požáru, zda majitel něco zanedbal anebo, zda došlo k technické závadě na vozu či dobíjecí stanici. Dobrou zprávou nakonec je, že nikdo nebyl zraněný. Samotná Tesla Model S je pak vhodná leda tak do šrotu.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.