V letošním roce se se svolávacími akcemi roztrhl pytel. Stačí si jen vzpomenout na obrovskou aféru s airbagy Takata či nedávno avizovanou svolávací akci Jeepu pro modely Cherokee.
Problémů se ale nevyhnula ani další automobilky patřící pod křídla Fiatu stejně jako Jeep. Tentokráte se jedná o italskou automobilovou ikonu – Ferrari. Její severoamerické zastoupení nedávno vypustilo prohlášení, ve které přiznává výrobní chybu u modelu California T.
Server Autoblog.com uvádí, že se jedná o chybu na 185 vozech vyrobených mezi 8. září 2015 a 11. listopadem 2015.
A v čem, že tkví jádro problému? Ferrari zjistilo u několika modelů California T překvapivě nízký tlak v palivovém potrubí. Bylo zjištěno, že ono palivové vedení není správně připevněno k palivové pumpě. V důsledku toho se může do motorového prostoru vozu dostávat palivo. Hrozí zde tak velké nebezpečí vzniku požáru.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?