V letošním roce se se svolávacími akcemi roztrhl pytel. Stačí si jen vzpomenout na obrovskou aféru s airbagy Takata či nedávno avizovanou svolávací akci Jeepu pro modely Cherokee.
Problémů se ale nevyhnula ani další automobilky patřící pod křídla Fiatu stejně jako Jeep. Tentokráte se jedná o italskou automobilovou ikonu – Ferrari. Její severoamerické zastoupení nedávno vypustilo prohlášení, ve které přiznává výrobní chybu u modelu California T.
Server Autoblog.com uvádí, že se jedná o chybu na 185 vozech vyrobených mezi 8. září 2015 a 11. listopadem 2015.
A v čem, že tkví jádro problému? Ferrari zjistilo u několika modelů California T překvapivě nízký tlak v palivovém potrubí. Bylo zjištěno, že ono palivové vedení není správně připevněno k palivové pumpě. V důsledku toho se může do motorového prostoru vozu dostávat palivo. Hrozí zde tak velké nebezpečí vzniku požáru.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.