Nadcházející první SUV od značky Lamborghini se jménem Urus se pochlubilo novou informací. Ta se týká pohonné jednotky, kterou výrobce použije.
V podstatě se vůz totiž dočká jen twin-turbo 4,0litrového osmiválce a nic dalšího se pod jeho kapotu nepodívá. Pokud pak doufáte, že se tenhle motor snad čirou náhodou dostane i do nabídky Huracánu, máte taktéž smůlu.
V rozhovoru pro britský magazín Autocar to řeklo vedení značky s tím, že společnost zkraje uvažovala o použití twin-turbo motoru u dalších modelů, ale nakonec samotnou myšlenku odmítla. Je to prý v rozporu s filozofií Lamborghini "jedno auto - jeden motor".
Budoucí sportovní modely od Lamborghini by však nakonec mohly mít přeplňované motory. Doba jde kupředu a atmosférické jednotky jsou pomalu na ústupu. Specifikace motoru jsou stále pod pokličkou, ale ředitel výzkumu a vývoje Maurizio Reggiani již dříve řekl, že dotyčný osmiválec bude "nejsilnější ve třídě" a stane se nejlepší volbou pro Urus, protože je lehký a silný.
Urus má jít do prodeje v roce 2018 a Lamborghini očekává, že ročně prodat asi 3000 jednotek.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.