Francouzská značka Peugeot dnes vydala novou zprávu, ve které se uvádí, že na dobro končí s výrobou diesel-elektrickéhé hybridního hardwaru.
Co to znamená v překladu? Právě před více než pěti lety se světu poprvé ukázal Peugeot s diesel-elektrickým hybridním pohonem. Tehdy se jednalo o model 3008 a později se tahle technologie dostala do vlajkového modelu modelu 508.
Nyní generální ředitel společnosti Peugeot, Maxime Picat, ke všemu říká, že verzi označovanou jako HYbrid4 hodlá výrobce definitivně odstranit z nabídky. Podle něj chce značka prodávat motory, které mají globální přitažlivost, a tato varianta na to není dost úspěšná. Picat ani přesně neurčil, kdy a jak bude tato vyřazená verze nahrazena. Jistotou je jen to, že u příští generace modelu 508 se jí už nedočkáme
Naposledy jsme se mohli něco dozvědět o hybridní technologii u koncernu PSA na počátku roku 2013 a na začátku tohoto roku koncern potvrdil, že se potýká s rostoucími náklady na vývoj. Současně s tím začal hledat partnery pro spolu financování nákladů. Uvedení této technologii do vozidel B segmentu prý stojí monstrózních 500 miliónů eur a původní plán výrobce byl takový, že už příští rok se dočkáme nového hybridního modelu. Po dnešku je to ale velmi nepravděpodobné.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?