Mysleli jste si, že současné Audi A6 nejde už nijak víc vylepšit? Pokud ano, pak vás asi zaujme hned několik nových paketů od ABT Sportsline, jenž jsou šité na míru právě pro tenhle manažerský vůz.
Před pár měsíci se povedlo firmě ABT posílit o rovných 100 koní Audi S6 a dneškem je na řadě obyčejná A6ka. Ta v klasickém provedení nabízí s motorem 2.0 TDI výkon 190 koní a 400 Nm točivého momentu. Jenže díky ABT Sportsline nyní zesílila na 215 koní a 440 Nm točivého momentu.
Kdo chce něco silnějšího, v nabídce je je i šestiválcová motorizace 3.0 TDI V6, která nyní poskytuje působivých 365 koní a 710 Nm. ABT má také v nabídce motor 3.0 TFSI V6, který Audi nabízí s výkonem 333 koní a 440 Nm. Díky úpravám ale tuner dovede z motoru dostat 410 koní a 520 Nm.
Firma ABT vyvinula i aerodynamicky optimalizovaný body kit. Obsahuje rozšířené blatníky, kryty zpětných zrcátek z uhlíkových vláken, zadní spoiler, tlumič výfuku a loga ABT na karoserii. K dispozici jsou také kola o rozměru 19-, 20- a 21 palců a výškové nastavitelné odpružení.
Ostatní vylepšení zahrnují osmipístové brzdové třmeny vpředu s kotouči o rozměru 380x34mm, zatímco v kabině se nachází startovací tlačítko s osvětleným logem, ABT rohože, exkluzivní rohož do zavazadlového prostoru a boční prahy s diodami LED s logem ABT.
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?