Mysleli jste si, že současné Audi A6 nejde už nijak víc vylepšit? Pokud ano, pak vás asi zaujme hned několik nových paketů od ABT Sportsline, jenž jsou šité na míru právě pro tenhle manažerský vůz.
Před pár měsíci se povedlo firmě ABT posílit o rovných 100 koní Audi S6 a dneškem je na řadě obyčejná A6ka. Ta v klasickém provedení nabízí s motorem 2.0 TDI výkon 190 koní a 400 Nm točivého momentu. Jenže díky ABT Sportsline nyní zesílila na 215 koní a 440 Nm točivého momentu.
Kdo chce něco silnějšího, v nabídce je je i šestiválcová motorizace 3.0 TDI V6, která nyní poskytuje působivých 365 koní a 710 Nm. ABT má také v nabídce motor 3.0 TFSI V6, který Audi nabízí s výkonem 333 koní a 440 Nm. Díky úpravám ale tuner dovede z motoru dostat 410 koní a 520 Nm.
Firma ABT vyvinula i aerodynamicky optimalizovaný body kit. Obsahuje rozšířené blatníky, kryty zpětných zrcátek z uhlíkových vláken, zadní spoiler, tlumič výfuku a loga ABT na karoserii. K dispozici jsou také kola o rozměru 19-, 20- a 21 palců a výškové nastavitelné odpružení.
Ostatní vylepšení zahrnují osmipístové brzdové třmeny vpředu s kotouči o rozměru 380x34mm, zatímco v kabině se nachází startovací tlačítko s osvětleným logem, ABT rohože, exkluzivní rohož do zavazadlového prostoru a boční prahy s diodami LED s logem ABT.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.