Dvorní úpravce vozidel Mercedes, firma Brabus, včera představila další svou kreaci. Ta vychází z Mercedesu-Benz C 63 AMG S a výsledek se vskutku povedl.
Upravený kousek je určen pro ty, co jednoduše nemohou edici Black Series u modelu C63 AMG. Firma Brabus proto u něj naladila patřičně výkon a výsledné hodnoty dosahují 600koní při 5800 otáčkách za minutu a točivého momentu 800 Nm při 1750 - 4500 min. To představuje nazvýšení výkonu o 90 koní a 100 Nm točivého momentu.
Díky výše uvedému odstavci asi není překvapením, že tohle černé monstrum umí zrychlit z 0-100 km / h za pouhých 3,8 sekundy, zatímco nejvyšší rychlost se zvýšila na působivých 300 km / h. Kromě vyššího výkonu instalovala firma Brabus svůj na míru vyrobený ocelový výfukový systém s vnitřní řízenou klapkou.
Podle snímků je jasné, že ostré Céčko nese četnou řadu aerodynamicky optimalizovaných dílů a díly z uhlíkových vláken. Vysoce výkonný kompaktní sedan od společnosti Mercedes-AMG stojí na litých kolech o velikosti 20 palců s pneumatikami o rozměru 255/30 ZR20 vpředu a 275/35 ZR20 vzadu.
Brabus instaloval i některá vylepšení do kabiny, takže nechybí hliníková pádla pro řazení pod volantem, nerezové prahové lišty s podsvíceným logem, nový tachometr s cejchování do 340 km / h a černé kožené čalounění s kontrastními švy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.