Dvorní úpravce vozidel Mercedes, firma Brabus, včera představila další svou kreaci. Ta vychází z Mercedesu-Benz C 63 AMG S a výsledek se vskutku povedl.
Upravený kousek je určen pro ty, co jednoduše nemohou edici Black Series u modelu C63 AMG. Firma Brabus proto u něj naladila patřičně výkon a výsledné hodnoty dosahují 600koní při 5800 otáčkách za minutu a točivého momentu 800 Nm při 1750 - 4500 min. To představuje nazvýšení výkonu o 90 koní a 100 Nm točivého momentu.
Díky výše uvedému odstavci asi není překvapením, že tohle černé monstrum umí zrychlit z 0-100 km / h za pouhých 3,8 sekundy, zatímco nejvyšší rychlost se zvýšila na působivých 300 km / h. Kromě vyššího výkonu instalovala firma Brabus svůj na míru vyrobený ocelový výfukový systém s vnitřní řízenou klapkou.
Podle snímků je jasné, že ostré Céčko nese četnou řadu aerodynamicky optimalizovaných dílů a díly z uhlíkových vláken. Vysoce výkonný kompaktní sedan od společnosti Mercedes-AMG stojí na litých kolech o velikosti 20 palců s pneumatikami o rozměru 255/30 ZR20 vpředu a 275/35 ZR20 vzadu.
Brabus instaloval i některá vylepšení do kabiny, takže nechybí hliníková pádla pro řazení pod volantem, nerezové prahové lišty s podsvíceným logem, nový tachometr s cejchování do 340 km / h a černé kožené čalounění s kontrastními švy.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.