Koncept tu byl před skoro třemi lety. Přesto stále nemá NSX hmatatelný konec, respektive začátek. První auta budou zřejmě až na jaře roku 2016 a prodejci je dostanou až záhy. Co za tím stojí je otázka úvahy, nebo spíše spekulací.
Na jedné straně se objevují výmluvy na vedení, které změnilo počáteční rozhodnutí. NSX bylo konstruováno se šestiválcem s atmosférickým plněním. Plán byl změněn a místo zachování věrnosti atmosféře se přeběhlo k dvojitě přeplňovanému šestiválci. Na druhé straně se objevují spekulace o tom, že už rozjeté testování provázejí potíže prototypů.
My se spíše přikláníme k první variantě. Každý z motoru totiž potřebuje jiné uložení. Zatímco atmosférický by uložený příčně, přeplňovaný šestiválec potřebuje více místa a tak bude uložen podélně. Navíc potřebuje 10 chladičů. Tudíž čas na vývoj se musel prodloužit.