Americká automobilka Tesla patří mezi světovou špičku ve vývoji nových a revolučních technologií. Nyní je nám prezentována zcela převratná technologie nabíjení elektromobilů.
O Elonu Muskovi se hovoří jako o největším, žijícím vizionáři současnosti. To hlavně pro přístup jeho společnosti Tesla k přínosu nových technologií. Jednu z nejnovějších technologií, kterou společnost Tesla představila, je demonstrována na následujícím videu.
V něm můžeme vidět jakého si robotického „hada“, který se dokáže sám připojit k vozu Tesla Model S a zahájit nabíjení baterií.
Tento prototyp je plně autonomní. Sám dokáže identifikovat dobíjecí port a přizpůsobit tvar svého „těla“ tak, aby se mohl k portu připojit a zahájit dobíjení.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?