Německý tuner B & B Automobiltechnik představil svůj nový tuningový program pro aktuální generaci Jeep Grand Cherokee.
Pod kapotou se nachází klasický 3,0-litrový turbodiesel šestiválcový motor, který je však vybaven paketem Stage 1. Ten zahrnuje nový přívod vzduchu a optimalizovanou řídící jednotku. Díky těmto úpravám motor produkuje 295 koní a 640 Nm točivého momentu, což je nárůst o 45 koní a 70 Nm oproti standardu.
S balíčkem Stage 2 za cenu 1,950 eur dostanete výkon 310 koní a 670 Nm točivého momentu. S tímto paketem se nejvyšší rychlost vyšplhá z hodnoty 203 km / h na 215 km / h. Kromě výkonnostních vylepšení si zákazníci mohou objednat i sportovní výfukový systém z nerezové oceli a snížené pružiny.
Ty snižují světlou výšku o 40 mm, takže je zajištěna větší stabilita v zatáčkách. Mezi další výbavy patří 22-palcová kola z lehkých slitin a zvukový generátor, který má šest různých zvukových profilů včetně jednoho, který simuluje "vrčení" motoru V8.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.