Německý tuner B & B Automobiltechnik představil svůj nový tuningový program pro aktuální generaci Jeep Grand Cherokee.
Pod kapotou se nachází klasický 3,0-litrový turbodiesel šestiválcový motor, který je však vybaven paketem Stage 1. Ten zahrnuje nový přívod vzduchu a optimalizovanou řídící jednotku. Díky těmto úpravám motor produkuje 295 koní a 640 Nm točivého momentu, což je nárůst o 45 koní a 70 Nm oproti standardu.
S balíčkem Stage 2 za cenu 1,950 eur dostanete výkon 310 koní a 670 Nm točivého momentu. S tímto paketem se nejvyšší rychlost vyšplhá z hodnoty 203 km / h na 215 km / h. Kromě výkonnostních vylepšení si zákazníci mohou objednat i sportovní výfukový systém z nerezové oceli a snížené pružiny.
Ty snižují světlou výšku o 40 mm, takže je zajištěna větší stabilita v zatáčkách. Mezi další výbavy patří 22-palcová kola z lehkých slitin a zvukový generátor, který má šest různých zvukových profilů včetně jednoho, který simuluje "vrčení" motoru V8.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?