Máme informace, které naznačují, že příští generace BMW 1 bude zadokolka. To však vyvrací všechny dosavadní odhady.
Ještě včera jsme si mysleli, že další generace BMW 1 vyměkne a bude používat platformu UKL1, tedy platformu s pohonem předních kol, která je základem již pro několik modelů od BMW a MINI.
Zdá se, že BMW naslouchá svým zákazníkům, kterým se povětšinou nelíbí, že automobilka přechází na pohony předních kol. Jistě, u 2 Active Tourer, to je zákazníkům povětšinou jedno, ale například u X1 se již negativní ohlasy začínají objevovat.
BMW ale ještě není zcela rozhodnuté. Má na to ještě celý tento rok, až letos na podzim padne definitivní rozhodnutí. Nicméně, dle našich informací se zdá, že právě pohon zadních kol tento soukromý „tendr“ vyhraje. A to i navzdory tomu, že kvůli němu bude menší kufr…
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?