Německý tuner Schmidt Revolution vydal nový tuningový balíček pro již tak silné Audi RS6 Avant současné generace.
Německý hardcore vůz je nyní ještě mnohem silnější, protože jeho twin-turbo 4,0-litrový osmiválec dostal doping a nyní nabízí výkon 680 koní. To znamená, že oproti standardu se zvýšil výkon o 120 koní. Pokud to ale na vás nezapůsobilo, díky instalaci výfukového systému z nerezové oceli se přidá dalších 15 koní, což už znamená výslednou hodnotu 695 koní.
Zatímco klasická Audi RS6 Avant dosáhne při odblokování omezovače maximální rychlosti 305 km / h, tato RS6 s paketem Dynamic Plus Package od Schmidt Revolution, nabídne maximálku 330 km / h. Bohužel, zatím nejsou žádné podrobnosti o čase zrychlení z 0-100 km / h, ale jsme si jisti, že to upravené Audi zvládne dřív jak standardní verze (3.9 sekundy).
Navýšení výkonu stojí 3,499 eur, zatímco vlastní výfukový systém přijde na dalších 4,299 eur. Body kit, který podstatně zvýraznil samotný vůz, přijde na 1,899 eur a snížené sportovní tlumiče vyjdou na 799 eur. V základu posadil tuner celý vůz na 21-palcová kola s pneumatikami ContiSportContact SP o rozměrech 295 / 30 R21.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?