Německý tuner Schmidt Revolution vydal nový tuningový balíček pro již tak silné Audi RS6 Avant současné generace.
Německý hardcore vůz je nyní ještě mnohem silnější, protože jeho twin-turbo 4,0-litrový osmiválec dostal doping a nyní nabízí výkon 680 koní. To znamená, že oproti standardu se zvýšil výkon o 120 koní. Pokud to ale na vás nezapůsobilo, díky instalaci výfukového systému z nerezové oceli se přidá dalších 15 koní, což už znamená výslednou hodnotu 695 koní.
Zatímco klasická Audi RS6 Avant dosáhne při odblokování omezovače maximální rychlosti 305 km / h, tato RS6 s paketem Dynamic Plus Package od Schmidt Revolution, nabídne maximálku 330 km / h. Bohužel, zatím nejsou žádné podrobnosti o čase zrychlení z 0-100 km / h, ale jsme si jisti, že to upravené Audi zvládne dřív jak standardní verze (3.9 sekundy).
Navýšení výkonu stojí 3,499 eur, zatímco vlastní výfukový systém přijde na dalších 4,299 eur. Body kit, který podstatně zvýraznil samotný vůz, přijde na 1,899 eur a snížené sportovní tlumiče vyjdou na 799 eur. V základu posadil tuner celý vůz na 21-palcová kola s pneumatikami ContiSportContact SP o rozměrech 295 / 30 R21.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?