Známý tuningový úpravce Prior Design představil nový tuningový balíček pro italský supesport Ferrari 458 Italia.
I když se světu představil už jeho nástupce v podobě modelu 488 GTB, stále se model 458 Italia nedá zařadit do propadliště dějin. Je to totiž pořád automobil s velkým potenciálem v očích tunerů a Prior Design se rozhodl ukázat jeho další možnou tvář.
Úpravy začali na karoserii, kde se usadil nový přední nárazník s bočními křídly, nová kapota a speciální lak karoserie. Aby toho nebylo málo, F458 Italia dostala i nové boční prahy a set pro optimalizaci proudění vzduchu kolem karoserie.
Vzadní části se objevil nový nárazník, který zahrnuje difuzor a nechybí ani dodatečný spoiler pro zvýšení přítlaku na zadní nápravu. Prior Design navíc nenechal nic náhodě a vpředu instaloval na vůz svou vlastní sadu 21 palcových kol, dozadu pak nazul ještě o palec větší disky. Zákazník si může objednat různé vzory od výrobců BBS, ADV.1, LZZ a nebo Vossen.
Pod kapotou pracuje 4,5-litrový motor V8, jenž díky úpravám získal k dobru dalších 45 koní. Celkový součet tak činí 615 koní a úpravou prošel software řídící jednotky a také přibyl vlastní výfukový systém.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?