Známý tuningový úpravce Prior Design představil nový tuningový balíček pro italský supesport Ferrari 458 Italia.
I když se světu představil už jeho nástupce v podobě modelu 488 GTB, stále se model 458 Italia nedá zařadit do propadliště dějin. Je to totiž pořád automobil s velkým potenciálem v očích tunerů a Prior Design se rozhodl ukázat jeho další možnou tvář.
Úpravy začali na karoserii, kde se usadil nový přední nárazník s bočními křídly, nová kapota a speciální lak karoserie. Aby toho nebylo málo, F458 Italia dostala i nové boční prahy a set pro optimalizaci proudění vzduchu kolem karoserie.
Vzadní části se objevil nový nárazník, který zahrnuje difuzor a nechybí ani dodatečný spoiler pro zvýšení přítlaku na zadní nápravu. Prior Design navíc nenechal nic náhodě a vpředu instaloval na vůz svou vlastní sadu 21 palcových kol, dozadu pak nazul ještě o palec větší disky. Zákazník si může objednat různé vzory od výrobců BBS, ADV.1, LZZ a nebo Vossen.
Pod kapotou pracuje 4,5-litrový motor V8, jenž díky úpravám získal k dobru dalších 45 koní. Celkový součet tak činí 615 koní a úpravou prošel software řídící jednotky a také přibyl vlastní výfukový systém.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.