Přinášíme horké informace o budoucnosti modelu GT-R. Současná generace se ještě bude upravovat, novou generaci čekejte později. Co se změní a co naopak zůstane stejné?
Šéf přímo odpovědný za vývoj modelu GT-R Shiro Nakumura prozradil velmi důležité detaily o budoucnosti nového i stávajícího GT-R. Nová generace dorazí nejdříve za dva roky. Při čekání na ni se ale ta současná musí prodávat, tak projde hned několika změnami.
Začněme u současné generace. Ta má dle slov Shiro Nakumura velký potenciál ke změnám. Hovoří sice o pohonu, ale zároveň vylučuje, že by se měl nějak výrazně navyšovat výkon, dokonce naznačil, že úpravy se zatím v oblasti navyšování výkonu vůbec nechystají. Pracovat se má na podvozku a celkové sladěnosti vozu včetně ovládání. Zřejmě přijde snížení hmotnosti a mírné vylepšení řízení i podvozku.
Nová generace se prý již vyvíjí. Jenže stále se neví, jakým směrem se nakonec vydá. Stále se totiž „experimentuje s hnacím ústrojím a nacházejí se rozličná řešení“ pokračuje Nakamura. A tak novou generaci japonského supersportu opět zahaluje tajemství. Snad se již brzy dočkáme dalších informací.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?