Přinášíme horké informace o budoucnosti modelu GT-R. Současná generace se ještě bude upravovat, novou generaci čekejte později. Co se změní a co naopak zůstane stejné?
Šéf přímo odpovědný za vývoj modelu GT-R Shiro Nakumura prozradil velmi důležité detaily o budoucnosti nového i stávajícího GT-R. Nová generace dorazí nejdříve za dva roky. Při čekání na ni se ale ta současná musí prodávat, tak projde hned několika změnami.
Začněme u současné generace. Ta má dle slov Shiro Nakumura velký potenciál ke změnám. Hovoří sice o pohonu, ale zároveň vylučuje, že by se měl nějak výrazně navyšovat výkon, dokonce naznačil, že úpravy se zatím v oblasti navyšování výkonu vůbec nechystají. Pracovat se má na podvozku a celkové sladěnosti vozu včetně ovládání. Zřejmě přijde snížení hmotnosti a mírné vylepšení řízení i podvozku.
Nová generace se prý již vyvíjí. Jenže stále se neví, jakým směrem se nakonec vydá. Stále se totiž „experimentuje s hnacím ústrojím a nacházejí se rozličná řešení“ pokračuje Nakamura. A tak novou generaci japonského supersportu opět zahaluje tajemství. Snad se již brzy dočkáme dalších informací.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?