Přinášíme horké informace o budoucnosti modelu GT-R. Současná generace se ještě bude upravovat, novou generaci čekejte později. Co se změní a co naopak zůstane stejné?
Šéf přímo odpovědný za vývoj modelu GT-R Shiro Nakumura prozradil velmi důležité detaily o budoucnosti nového i stávajícího GT-R. Nová generace dorazí nejdříve za dva roky. Při čekání na ni se ale ta současná musí prodávat, tak projde hned několika změnami.
Začněme u současné generace. Ta má dle slov Shiro Nakumura velký potenciál ke změnám. Hovoří sice o pohonu, ale zároveň vylučuje, že by se měl nějak výrazně navyšovat výkon, dokonce naznačil, že úpravy se zatím v oblasti navyšování výkonu vůbec nechystají. Pracovat se má na podvozku a celkové sladěnosti vozu včetně ovládání. Zřejmě přijde snížení hmotnosti a mírné vylepšení řízení i podvozku.
Nová generace se prý již vyvíjí. Jenže stále se neví, jakým směrem se nakonec vydá. Stále se totiž „experimentuje s hnacím ústrojím a nacházejí se rozličná řešení“ pokračuje Nakamura. A tak novou generaci japonského supersportu opět zahaluje tajemství. Snad se již brzy dočkáme dalších informací.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.