Seat oznámil změny nové faceliftované Ibizy ve verzi Cupra. Na starý motor zapomeňte.
Ve Španělsku připravují novou Ibizu Cupra. Opět jim z Německého Volkswagenu poslali svůj produkt, který Seat napodobí snad až do puntíku. Vedle Pola GTi bude mít 1,8 TSI pod kapotou i druhé sportovní malé auto. Tedy Ibiza Cupra.
Dříve se nabízela Ibiza Cupra, stejně jako Polo nebo domácí Fabia RS, s 1,4 TSI a automatem. Nyní přichází facelift a s tím i drobné změny, v případě Cupry jsou významné. Zapomeňte na drobné odlišnosti v designu. To hlavní se děje pod kapotou.
Tam nyní bude pracovat přeplňovaná 1,8 TSI o výkonu 192 koní a maximu točivého momentu 320 Nm. Ta vymění dosavadní 1,4 TSI o výkonu 180 koní a 250 Nm točivého momentu. Samozřejmě i převodovka bude jiná, DSG vystřídá šestistupňová manuální převodovka.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.