Vadné airbagy se nevyhly ani takovému jménu jako je Impreza. Přes 81 000 vozů tohoto označení, nebo vozů z Imprezy vycházející, musí navštívit servis.
O svolávací akci způsobené vadnými airbagy od společnosti Takata jsme Vás informovali již několikrát a dle mého soudu tomu určitě ještě několikrát učiníme. Jedná se totiž o nejrozsáhlejší akci podobného typu v historii motorismu v naší sluneční soustavě.
Počet postižených vozidel roste takřka denně. Nyní společnost Subaru přichází s informací, že vadné airbagy se mohou nacházet až v 81 000 rallyové legendy Subaru Impreza. Konkrétně se jedná o 78 000 vozů Subaru Impreza, vyrobených od března roku 2003 do konce května 2005. Zbylé tři tisícovky sice nejsou přímo Imprezy, ale vozy, které ze Subaru přímo vycházejí, jak designově, tak technicky. Jedná se o vozy Saab 9-2x, což je vlastně levnější Impraza Wagon s logem švédské automobilky. U Saabů se jedná o vozy vyrobené od února 2004 do března 2005.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?