Vadné airbagy se nevyhly ani takovému jménu jako je Impreza. Přes 81 000 vozů tohoto označení, nebo vozů z Imprezy vycházející, musí navštívit servis.
O svolávací akci způsobené vadnými airbagy od společnosti Takata jsme Vás informovali již několikrát a dle mého soudu tomu určitě ještě několikrát učiníme. Jedná se totiž o nejrozsáhlejší akci podobného typu v historii motorismu v naší sluneční soustavě.
Počet postižených vozidel roste takřka denně. Nyní společnost Subaru přichází s informací, že vadné airbagy se mohou nacházet až v 81 000 rallyové legendy Subaru Impreza. Konkrétně se jedná o 78 000 vozů Subaru Impreza, vyrobených od března roku 2003 do konce května 2005. Zbylé tři tisícovky sice nejsou přímo Imprezy, ale vozy, které ze Subaru přímo vycházejí, jak designově, tak technicky. Jedná se o vozy Saab 9-2x, což je vlastně levnější Impraza Wagon s logem švédské automobilky. U Saabů se jedná o vozy vyrobené od února 2004 do března 2005.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?