Vadné airbagy se nevyhly ani takovému jménu jako je Impreza. Přes 81 000 vozů tohoto označení, nebo vozů z Imprezy vycházející, musí navštívit servis.
O svolávací akci způsobené vadnými airbagy od společnosti Takata jsme Vás informovali již několikrát a dle mého soudu tomu určitě ještě několikrát učiníme. Jedná se totiž o nejrozsáhlejší akci podobného typu v historii motorismu v naší sluneční soustavě.
Počet postižených vozidel roste takřka denně. Nyní společnost Subaru přichází s informací, že vadné airbagy se mohou nacházet až v 81 000 rallyové legendy Subaru Impreza. Konkrétně se jedná o 78 000 vozů Subaru Impreza, vyrobených od března roku 2003 do konce května 2005. Zbylé tři tisícovky sice nejsou přímo Imprezy, ale vozy, které ze Subaru přímo vycházejí, jak designově, tak technicky. Jedná se o vozy Saab 9-2x, což je vlastně levnější Impraza Wagon s logem švédské automobilky. U Saabů se jedná o vozy vyrobené od února 2004 do března 2005.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?