Porsche 918 Spyder naznačuje, jak může být kombinace spalovacího motoru a bateriemi poháněnými elektromotory přínosná. Vyvstává však otázka, zda je to nezbytné i u tak legendárních modelů, jako je například 911.
Zda si její sáhodlouhá historie zaslouží pošramocení v podobě hybridní verze necháme na každém zvlášť. Já osobně bych raději nechal 911 stále výhradně se spalovacím motorem. Můžete namítnout ledacos, ale baterie patří do Priusu, nebo Tesly, ne do legendy jako je 911.
Nicméně, poslední informace opět nahrávají tomu, že by se hybridní verze 911 stala realitou. Nejen kvůli nesmyslným emisním normám Evropské Unie, ale také kvůli zvyšujícímu se tlaku na spotřebu a nesmyslnou ekologii, která mnohdy není v reálném provoze až tak přínosná.
Konečné rozhodnutí má přijít do konce tohoto roku. Hybridní technologie by měly přinést nejen nižší papírovou spotřebu, ale také lepší dynamiku. Ano, ono to funguje, 918 Spyder je neskutečně rychlé auto, ale za každou cenu bych tu lepší dynamiku mít nemusel a co se týče 911, zde by byla cena v podobě elektromotorů a baterií dosti vysoká…