Navzdory tomu, že Cadillac CT6 má už jen šestiválec, chce Cadillac s vývojem osmiválců pokračovat, budou pro ty nejvýkonnější modely.
Vidlicové osmiválce u Cadillacu budeme vídat i nadále. Sice budou vyhrazeny jen pro Escalade a ostrým verzím V-series, ale zůstanou. Výbuch radosti může směle začít.
Dokonce to nebude ledajaký osmiválec. Bohužel na atmosféricky plněný motor zapomeňte, ale to neznamená, že bychom měli být zklamaní. Hovoří se totiž o supervýkonné verzi se dvěma turbodmychadly.
Tento krok u Cadillacu vítáme a to zvláště pak v souvislosti, v jaké vidí on svou vlastní budoucnost a to v konkurenci Mnichovskému BMW. Silné motory mu k tomu jistě dopomůžou. A to i v případě CT6, která chce soupeřit s BMW 7 a to prozatím „jen“ s šestiválcem.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?