Německá automobilka Opel se kromě nové generace Corsy OPC starala o vývoj modelu s motorem 1.4 Turbo. A právě včera si motor v nové Corse odbyl svou premiéru.
Jak už název napovídá, auto má přeplňovaný 1,4-litrový čtyřválcový motor, který produkuje 150 koní a točivý moment 220 Nm. Motor je připojen k šestistupňové manuální převodovce, která umožňuje Corse dosáhnout zrychlení z 0 na 100 kmh za 8,9 sekundy. Co se týče maximálky, nová Corsa se s ním rozjede až na 207 km / h.
V rámci ekologie nezapomněl Opel uvést i průměrnou spotřebu, která má dosahovat 5.9 litru na 100km a emise CO2 činí 136 g / km. Opel Corsa 1.4 Turbo bude nabízena jako tří- a pětidveřový hatchback, přičemž její ceny začínají na 17,380 Eurech.
Němečtí zákazníci si mohou také objednat volitelný balíček Turbo Plus, který přidává přední a zadní spoiler, upravené boční prahy a kryty zpětných zrcátek z uhlíkových vláken.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.