Německá automobilka Opel se kromě nové generace Corsy OPC starala o vývoj modelu s motorem 1.4 Turbo. A právě včera si motor v nové Corse odbyl svou premiéru.
Jak už název napovídá, auto má přeplňovaný 1,4-litrový čtyřválcový motor, který produkuje 150 koní a točivý moment 220 Nm. Motor je připojen k šestistupňové manuální převodovce, která umožňuje Corse dosáhnout zrychlení z 0 na 100 kmh za 8,9 sekundy. Co se týče maximálky, nová Corsa se s ním rozjede až na 207 km / h.
V rámci ekologie nezapomněl Opel uvést i průměrnou spotřebu, která má dosahovat 5.9 litru na 100km a emise CO2 činí 136 g / km. Opel Corsa 1.4 Turbo bude nabízena jako tří- a pětidveřový hatchback, přičemž její ceny začínají na 17,380 Eurech.
Němečtí zákazníci si mohou také objednat volitelný balíček Turbo Plus, který přidává přední a zadní spoiler, upravené boční prahy a kryty zpětných zrcátek z uhlíkových vláken.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?