Galpin Auto Sports odhalilo první vyrobený Rocket.
Základem vozu se stal Ford Mustang GT, spousta dílů je však z uhlíkových vláken. Jejich vývoj zajistil Henrik Fisker. Tím vznikl prostor pro výraznější změny v designu. Například nový splitter, maska s hexagonální mřížkou, mohutné sací otvory na kapotě, nafouknuté blatníky nebo zadní difuzor a integrovaný spoiler do víka kufru.
Rocket dostal také speciální kovaná 21 palcová kola, které jsou obuty do pneumatik Pirelli P-Zero, tedy toho nejlepšího co Pirelli nabízí. Je to naprosto logické, však pod kapotou se dělo hodně změn a tak je potřeba ten výkon přenést na silnici. Pod disky se schovávají brzdy Brembo.
Galpin Auto Sports je poměrně zdrženlivý co se další specifikace týče. Zatím víme jen to, že pod kapotou dříme upravený přeplňovaný vidlicový osmiválec o výkonu 540 kW. Vůz má také další prvky nestandartních úprav jako třeba nastavitelné odpružení.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.