Galpin Auto Sports odhalilo první vyrobený Rocket.
Základem vozu se stal Ford Mustang GT, spousta dílů je však z uhlíkových vláken. Jejich vývoj zajistil Henrik Fisker. Tím vznikl prostor pro výraznější změny v designu. Například nový splitter, maska s hexagonální mřížkou, mohutné sací otvory na kapotě, nafouknuté blatníky nebo zadní difuzor a integrovaný spoiler do víka kufru.
Rocket dostal také speciální kovaná 21 palcová kola, které jsou obuty do pneumatik Pirelli P-Zero, tedy toho nejlepšího co Pirelli nabízí. Je to naprosto logické, však pod kapotou se dělo hodně změn a tak je potřeba ten výkon přenést na silnici. Pod disky se schovávají brzdy Brembo.
Galpin Auto Sports je poměrně zdrženlivý co se další specifikace týče. Zatím víme jen to, že pod kapotou dříme upravený přeplňovaný vidlicový osmiválec o výkonu 540 kW. Vůz má také další prvky nestandartních úprav jako třeba nastavitelné odpružení.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?