Úpravce B & B Automobiltechnik představil svůj nový tuningový program pro ostrý Mercedes CLA 45 AMG.
V podstatě se jedná o třístupňový kit a celá souprava stojí 1,298 Eur. V základu nabízí přemapovanou řídící jednotku, která umožní přeplňovanému 2,0-litru produkovat 400 koní a 510 Nm točivého momentu. Vyšší nastavení kitu stojí 3,950 Eur a obsahuje nové přívody vzduchu a taktéž sportovní řídící jednotku. Díky těmto úpravám výkon stoupá na 425 koní a 540 Nm točivého momentu.
Třetí nejvyšší kit přidává k tomu všemu za 6,950 Eur nové turbodmychadlo, s nímž motor vyvine 450 koní a 580 nm točivého momentu. To umožňuje, aby vůz zrychlil z 0-100km/h za 3,6 sekundy, a dovolí mu se rozjet na 296 km / h. Zákazníci si mohou také objednat snížené tlumiče, vysoce výkonné vrtané brzdy, krásná 20-palcová litá kola a sportovní pružiny, které snižují světlou výšku o 30mm vpředu a 25mm vzadu.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?