Land Rover představila Range Rover Evoque NW8 Special Edition na výstavě Montreal International Auto Show v Kanadě.
Zvláštní edice Evoque NW8 je inspirována poštovním směrovacím číslem v severozápadním Londýně, které bylo v centru města tvůrčím místem hudební skupiny Beatles. Ta zde totiž nahrála světově proslulé album s názvem Abbey Road.
Vůz nese bílý lak karoserie Fuji White a červenou střechu v odstínu Firenze. Červený lak nesou i kryty zpětných zrcátek a části interiéru. Mezi další vylepšení patří červené nápisy Range Rover na kapotě motoru a dveřích zavazadlového prostoru, mřížka chladiče v černém laku Santorini Black a 20-palcová litá kola v odstínu Narvik Black.
Interiér je vybaven premiovým koženým čalouněným sedadel Taurus, kůže je perforovaná a hlavové opěrky mají vyšívaná loga Evoque. Land Rover hodlá vyrobit pouze 1000 kusů, ale zatím není známa jeho cena.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.