Firma Urban Truck vydala souhrnné informace a kompletní fotogalerii nejnovějšího produktu, kterým je Land Rover Defender Ultimate RS.
Bristký tuner se specilizuje výhradně na úpravy vozidel Land Rover Defender a jejich posledním projektem je tento černý kousek. Pod jeho kapotou tluče 6,2-litrový motor V8 LS3, který je k dispozici v různých výkonových variantách od 430 do 500 koní. Točivý moment dosahuje 540 Nm a na obě nápravy jde výkon prostřednictvím šestistupňové automatické převodovky.
Kromě výkonného motoru dostal Defender velké duální nerezové výfukové koncovky, černý lak karoserie, lesklé červené brzdové třmeny, tónovaná boční skla, otvory v kapotě z uhlíkových vláken a novou přední mřížku. K tomu všemu se přidávají 18-palcová kola s pneumatikami Yokohama, tlumiče Bilstein, nový zkrutný stabilizátor a sportovních pružiny.
V kabině našel své místo audiosystém Alpine, který obsahuje dotykovou obrazovku a satelitní navigační systém. Mezi luxusní prvky se řadí vyhřívaná sedadla Recaro Sportster CS v kůži Nappa, kůží potažená přístrojová deska, volant a sloupek řízení.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.