Úprav současného BMW M3 a M4 není nikdy dost a tak se tuner G-Power předvedl s novým ladičským programem pro zmíněné duo.
Už je to poněkud déle, co BMW představilo novou M3 a M4, takže by nemělo být překvapením, že se poslední dobou stále více objevují různé tunerské kreace. Ta současná má za úkol zvýšit přitažlivost obou vozů. G-Power proto instaloval body kit, který toho nabízí víc než dost. Na voze najdete 20-palcová litá kola Hurrican RS s pneumatikami Michelin za cenu 7,998 Eur, zatímco výškově stavitelný podvozek přijde na 2,427 Eur.
Důležitejší úpravou prošeĺ 3,0 litrový šestiválcový motor TwinPower Turbo, který ve své základní konfiguraci poskytuje 431 koní a 550 Nm točivého momentu. Optimalizací elektroniky motoru a dalším vylepšením se u G-Power povedlo celkový výkon navýšit na 520 koní při 5500-7300 ot/min., zatímco točivý moment vzrostl na 700 Nm v 1850-5500 ot/min.
BMW M3/M4 v úpravě od G-Power zrychlí z 0-100 km/h za 3,9 sekundy a z 0-200 km/h se dostane za 11,8 sekundy. Nejvyšší maximální rychlost byla posunuta na 325 km / h, za což ale chce G-Power příplatek 3,451 Eur.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.