Úprav současného BMW M3 a M4 není nikdy dost a tak se tuner G-Power předvedl s novým ladičským programem pro zmíněné duo.
Už je to poněkud déle, co BMW představilo novou M3 a M4, takže by nemělo být překvapením, že se poslední dobou stále více objevují různé tunerské kreace. Ta současná má za úkol zvýšit přitažlivost obou vozů. G-Power proto instaloval body kit, který toho nabízí víc než dost. Na voze najdete 20-palcová litá kola Hurrican RS s pneumatikami Michelin za cenu 7,998 Eur, zatímco výškově stavitelný podvozek přijde na 2,427 Eur.
Důležitejší úpravou prošeĺ 3,0 litrový šestiválcový motor TwinPower Turbo, který ve své základní konfiguraci poskytuje 431 koní a 550 Nm točivého momentu. Optimalizací elektroniky motoru a dalším vylepšením se u G-Power povedlo celkový výkon navýšit na 520 koní při 5500-7300 ot/min., zatímco točivý moment vzrostl na 700 Nm v 1850-5500 ot/min.
BMW M3/M4 v úpravě od G-Power zrychlí z 0-100 km/h za 3,9 sekundy a z 0-200 km/h se dostane za 11,8 sekundy. Nejvyšší maximální rychlost byla posunuta na 325 km / h, za což ale chce G-Power příplatek 3,451 Eur.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?