Úprav současného BMW M3 a M4 není nikdy dost a tak se tuner G-Power předvedl s novým ladičským programem pro zmíněné duo.
Už je to poněkud déle, co BMW představilo novou M3 a M4, takže by nemělo být překvapením, že se poslední dobou stále více objevují různé tunerské kreace. Ta současná má za úkol zvýšit přitažlivost obou vozů. G-Power proto instaloval body kit, který toho nabízí víc než dost. Na voze najdete 20-palcová litá kola Hurrican RS s pneumatikami Michelin za cenu 7,998 Eur, zatímco výškově stavitelný podvozek přijde na 2,427 Eur.
Důležitejší úpravou prošeĺ 3,0 litrový šestiválcový motor TwinPower Turbo, který ve své základní konfiguraci poskytuje 431 koní a 550 Nm točivého momentu. Optimalizací elektroniky motoru a dalším vylepšením se u G-Power povedlo celkový výkon navýšit na 520 koní při 5500-7300 ot/min., zatímco točivý moment vzrostl na 700 Nm v 1850-5500 ot/min.
BMW M3/M4 v úpravě od G-Power zrychlí z 0-100 km/h za 3,9 sekundy a z 0-200 km/h se dostane za 11,8 sekundy. Nejvyšší maximální rychlost byla posunuta na 325 km / h, za což ale chce G-Power příplatek 3,451 Eur.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?