Odborníci z Underground Racing uveřejnili první obrázky jejich speciální úpravy Lamborghini Huracan.
Nový originální twin turbo systém údajně prošel již prvním testováním a zatím se vše daří podle představ vývojářů. Na prvních obrázcích můžeme vidět ty nejvýraznější změny, které se u Huracanu pod taktovkou Underground Racingu uskuteční.
Sám hlavní vývojář uvedl, že dvojitě přeplňovaný Huracan bude daleko řidičsky zajímavější. Za volantem takového Lamborghini zažijete něco tak silného, že to ani nebudete moci popsat.
Standartní Huracan nabízí výkon 610 koní (448 kW) a maximum točivého momentu 560 N.m. přičemž výkon poskytuje vidlicový desetiválec o objemu 5,2 litru. To vše při hmotnosti pouhých 1422 kg. Jak na tom bude s výkonem upravený Huracan, to si ještě musíme chvíli počkat…
Zdroj: Underground Racing
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.