Britská média hlásí, že se BMW 2 Active Tourer brzy představí v hybridní verzi plug-in.
Jistě by to byl konkurenční náskok, který by BMW mezi vozy MPV získalo. Mimo jiné by přineslo i zajímavou kombinaci. Spalovacího motoru, který by poháněl přední kola a elektromotoru, který by poháněl kola přední.
Zatím je moc brzy vynášet soudy, který motor bude pod kapotou. V tuto chvíli můžeme jen spekulovat a nejpravděpodobnější je tříválcový 1,5 litr s turbodmychadlem, který by mohl vyvíjet výkon kolem 140 koní (103 kW) a točivý moment 220 N.m.
Ten by byl spojen s elektromotorem, který by disponoval výkonem 100 koní (75 kW) a masivním točivým momentem 250 N.m. Celkem by tak BMW 2 Active Tourer pluq-in hybrid disponoval výkonem cca. 240 koní a točivým momentem 460 N.m. což by mohlo zajistit nebývalé jízdní výkony.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?