Jak lépe podpořit prodej modelu, než vytvořením závodní verze. Proto začíná Porsche vyvíjet nový závodní speciál série GT4. Základem mu bude „entry-model“ Cayman.
Cayman se automobilce poslední dobou docela daří prodávat. Je pro ní strategický hned z mnoha důvodů. Za prvé přináší automobilce zisky a za druhé novou klientelu. Především mladé řidiče, kteří mají v budoucnu pořizovat vyšší a dražší modely značky.
Cayman je tak mezistanicí k 911. Stejně jako Macan k Cayennu. Pro zvýšení zájmu o tento model, si připravila automobilka plán výstavby závodního speciálu. Ten přímo navazuje na GT3 CUP popřípadě GT3 R a RSR, postavený na základě 911.
Divize Porsche Motorsport upravuje základní motor. Tím je plochý šestiválce o objemu 3,8 litru přeplňovaný dvojící turbodmychadel. Výkon by měl být minimálně 450 koní, tedy 331 kW.
Zdroj: Porsche
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?